Harald Gjerholm Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Markens Grøde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Hei! Litt engstelig for å være førstemann til å kommentere bildet, for jeg har ikke kommet så langt i læringsprosessen og er takknemlig for alle kommentarer på egne bilder,men etter min oppfatning var dette et praktfullt bilde. Toketorp Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Kan da ikke være mye å sette fingern på her? Praktfullt og kanskje dagens beste. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Har vært i området ved Steinsletta flere ganger, men ikke funnet det optimale utsnittet med lys og farger. Her har du truffet meget godt med dette som sammen med fin kontrast med traktorsporene i åkeren skaper et meget severdig bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Strålende, Harald. Virkelig flott motiv du kommer opp med her. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Lekkert gjengitt av dette bugnende landskapet - herlige linjer. mvh Jan Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Vakkert, bølgende landskap. Bittelitt irriterende med de to mørke trekantene oppe i hvert hjørne kanskje, men ikke så mye å gjøre noe med, en kan jo ikke ødelegge utsnittet, det var jo veldig fint i linjene. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Ja, der ser du spora etter'n sa bonden på bytur da han ble spurt om trikken hadde gått. Her er det nok andre typer kjøretøy som har vært på ferde. I og med at du har sorte symmetriske hjørner ville jeg lagt en litt lysere grå bakgrunn for at ikke de sorte feltene lett kan flyte ut i bakgrunnen. muligheten er jo også å legge en grå avslutningslist som skiller bilde fra bakgrunn. God symmetrisk komposisjon da du jo også har spor på begge vingene som munner ut på kortsidene. Det grønnoranskje feltet øverst skal heller ikke være glemt da det jo på en måte er dit sporene fører. Roar Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Mange takk for fine kommentarer. Ragnar: Ta av fra Steinssletta mot ÅSA. Etter en stund dukker dette området opp. Jeg har tatt voldsomt my bilder oppover her og den første gården som ligger i svingen med røde tømmeruthus og de alltid gressende hester er mitt favoritt motiv med Halvdans Haugen i bakgrunnen. Her veksler det kraftig gjennom årstidene. Bildet er for øvrig kraftig beskjært (og etterbehandlet). Helene: Dette irriterer meg også men hadde jeg beskjært det annerledes vill det kanskje ødelegge mer. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Flott komp, med fine farger, og i det hele tatt et likandes bilde... Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Et meget flott og velkomponert bilde med fine farger og en god skarphet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
sussss Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Meget smukt med alle de linjer vh Sus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg