ojfarstad Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Hei! Skal kvitte meg med det som en gang var en god og kraftig pc, og jeg aner ikke hva jeg bør ta for den - hvis den i det hele tatt har noen verdi. Viktig info: PC sluttet å virke for noen uker siden. PSU og alle vifter starter, men alt stopper etter noen sekunder. Jeg har feilsøkt litt, men orker ikke styre med dette og kjøper heller ny laptop. Kabinett: Corsair 800D Skjermkort: Gigabyte GTX470 Hovedkort: Asus P6X58D-E Minne: Corsair Dominator DDR3 12 GB, 9.9.9.24 (fordelt på tre brikker) PSU: Corsair TX750W CPU: Pinlig - men jeg husker ikke. Intel, og noe som står i stil med øvrige komponenter (pris og kvalitetsmessig) Jeg har tatt ut alle harddisker, og jeg har også tatt ut to kabinettvifter (tatt ut etter at pc sluttet å virke). Jeg tror alle delene er fra slutten av 2010. Hva kan jeg be om for dette? Og hva er beste salgskanal? Finn.no? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 2-3k? Kabinettet kan være attraktivt Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Siden minnet er trippelkanal, tipper jeg det er noe fra første generasjons i7-serien, mellom 920 og 950. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Siden minnet er trippelkanal, tipper jeg det er noe fra første generasjons i7-serien, mellom 920 og 950. Ser jo det også på at han har et x58 hovedkort Lenke til kommentar
ojfarstad Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Takk for innspill, kabinettet er veldig fint og praktisk! Har dere noen formening om hva som er beste salgskanal? Finn.no? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Siden minnet er trippelkanal, tipper jeg det er noe fra første generasjons i7-serien, mellom 920 og 950. Ser jo det også på at han har et x58 hovedkort Jepp, så det etter jeg hadde skrevet Trippelkanal var det første som slo meg da jeg leste posten. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Mulig det er mest å tjene på å selge de i deler. Dette minnet er ikke så lett å få tak i, og det kan være at noen sitter på skarve 6GB og sliter litt. Kabinettet kan være interessant for mange. Jeg har det samme selv, er godt fornøyd. Hovedkortet og CPUen(om de virker kan være interessante for noen også, siden det er vanskelig å få tak i deler, og de holder fortsatt følge hvis man setter inn et ordentlig skjermkort. Skjermkortet og PSUen er nok ikke så veldig ettertraktet. Jeg ville lagt det ut på bruktmarkedet her og på Finn. Endret 11. august 2015 av RRhoads Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Problemet du har er at du aner ikke om delene du selger (utenom selve kabinettet) er defekte eller ei. Sånn sett må du faktisk sjekke hver og en del og sørge for at de fungerer. Personlig tipper jeg det er strømforsyningen som er problemet. Lenke til kommentar
ojfarstad Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Hadde jeg orket/hatt tid til å kontrollere delene hadde jeg beholdt maskinen Dette blir latmannsutgaven for min del, og jeg kan overleve med litt lavere salgssum mot å selge samlet (mindre organisering for min del). Den som kjøper får på sett og vis en forundringspakke Kjøper må gjerne slakte og selge videre i deler etter testing Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 1500 maks, vil jeg si da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå