oya Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hvordan i alle dager klarer jeg dette missionet? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 off topic, men må bare spørre; hvorfor spiller du dette spillet før filmen kommer?det kryr jo av spoilere! Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 off topic, men må bare spørre; hvorfor spiller du dette spillet før filmen kommer?det kryr jo av spoilere! Han har lest boken og vet hva som skjer uansett? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det har jo jeg også, men hele saken er jo å sitte i kinosalen, og finne ut nøyaktig Hvordan de har gjort alt, sånn "bok til film", og alt det blir jo ødelagt ved å spille spillet. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det har jo jeg også, men hele saken er jo å sitte i kinosalen, og finne ut nøyaktig Hvordan de har gjort alt, sånn "bok til film", og alt det blir jo ødelagt ved å spille spillet. Slipper å bli så skuffet da vettu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå