Gavekort Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Hei, Har et kjøleskap inne på et rom sammen med TV og diverse datamaskiner. Problemet jeg har er at hver gang reléet til kompressoren kutter av så slår det ut TVen, og forstyrrer strømmen på min stasjonære maskin. Er det noe jeg kan gjøre for å hindre at dette skjer? Flytte ting er ikke aktuelt. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Bytte kjøleskap.. ellers må man sette inn UPS som takler slikt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Har du litt kompetanse så er kondensatorbank en løsning. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Tror nesten jeg vurderer å finne et litt bedre kjøleskap på finn da. Er noe billig ræl jeg har. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Har du litt kompetanse så er kondensatorbank en løsning. Ja, ingenting er som litt juling. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Hvordan påvirker det datamaskinen? Ujevn spenning på kursen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå