Hjettis1 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Hei! Jeg har kjøpt meg nylig en VW Amarok 2013 modell lang type med grønne skilter. Det jeg plages med er mye støy bakfra, trodde bakvinduene sto åpne når jeg kjørte første tur noe de ikke gjorde. Det er hovedsakelig dekkstøy, som jeg ikke hørte så god med de gamle dekken som var på når jeg prøvde bilen og i tillegg lå baksete inne umontert.Hvordan får jeg bort denne støyen lettest? Takker for alle svar. Mvh. Hjettis1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Går an å spraye tykkmasse i hjulbrønnene, det vil dempe en del. Deretter kan man legge på ekstra isolasjon f.eks beregnet for bilstereo i deleveggen mellom hytte og platt, ville tatt det mellom metallet og trekket i bilen så blir det skjult. VW generelt har ganske stor "community" i den forstand at det er mange som holder på med disse bilene og noen søk vil sikkert gi deg svar. Søk f.eks på "amarok sound dampening" eller noe slikt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå