Fotoskrulla Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 En stille stund Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Ja, jeg ser jeg skulle tatt et kutt på venstre side. Jeg tror jeg har lagt inn feil versjon, sånn går det når man har det travelt og atpåtil er på ny maskin..Samsung-brett. Jeg får ikke lagt ut flere versjoner heller..uggh Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Synes absolutt ikke at du har noen grunn til å...ugghe deg så mye over dette. Jeg opplever det i vertfall som ett meget stemningsfullt og fint bilde. Veldig fint med solstrålene som skinner mellom greinene. Flott match i fargene på kvinnens kjole og døra på kirken Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Hysj....her må ikke freden forstyrres. Dette ble bare sååå bra Helene! Flotte farger, sollyset og en stille fin stemning. Nesten noe Bibelsk over det. Minner om bildene i søndagsskole boka, der de viste hvordan det ser ut i himmelen......Nå skal neppe jeg opp dit, snarere til et lavere og varmere nivå, men greit og vite hvordan det ser ut der oppe. Hvis du kommer opp der, så er vel dette kortet du sender til kjente i kjelleren..... Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Dette er jo kjempefint ... etter mine vurderinger, ville ikke kutte noe her 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Eventyrbilde spør du meg... Her stemmer alt! Grattis! 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Tross en liten skjønnhetsflekk i hjørnet var jo dette bildet alldeles nydelig. Pentax'en er jo så flink til å sette ord på dette. Eventyraktig og bibelsk kan jeg si meg enig i. Flott!! 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Komposisjon av høy klasse. Harmonisk plassering av motiver - kirke, trær som nesten gjemmer solen, og ikke minst den litt mystiske kvinnen på høyre siden. Det litt diffuse over bildet skaper en egen stemning synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Dette var en fin sammenstillingen av kirke og enkeltperson. En fin ro over det hele i et flott skyggespill. Likte dette. Mvh ibn 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Vakkert er det til tross for det du nevner om mulig kutt til venstre. Flott komponert , stemningsfylt lys og fargepalett . Kvinnen som blir innrammet av motlyset og solen som stråler gjennom løvverket på treet er detaljene som er prikken over i'en . Liker dette svært godt. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Vakkert er det til tross for det du nevner om mulig kutt til venstre. Flott komponert , stemningsfylt lys og fargepalett . Kvinnen som blir innrammet av motlyset og solen som stråler gjennom løvverket på treet er detaljene som er prikken over i'en . Liker dette svært godt. Mvh Alec Dette var en fin sammenstillingen av kirke og enkeltperson. En fin ro over det hele i et flott skyggespill. Likte dette. Mvh ibn Komposisjon av høy klasse. Harmonisk plassering av motiver - kirke, trær som nesten gjemmer solen, og ikke minst den litt mystiske kvinnen på høyre siden. Det litt diffuse over bildet skaper en egen stemning synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar Tross en liten skjønnhetsflekk i hjørnet var jo dette bildet alldeles nydelig. Pentax'en er jo så flink til å sette ord på dette. Eventyraktig og bibelsk kan jeg si meg enig i. Flott!! Eventyrbilde spør du meg... Her stemmer alt! Grattis! Dette er jo kjempefint ... etter mine vurderinger, ville ikke kutte noe her Hysj....her må ikke freden forstyrres. Dette ble bare sååå bra Helene! Flotte farger, sollyset og en stille fin stemning. Nesten noe Bibelsk over det. Minner om bildene i søndagsskole boka, der de viste hvordan det ser ut i himmelen......Nå skal neppe jeg opp dit, snarere til et lavere og varmere nivå, men greit og vite hvordan det ser ut der oppe. Hvis du kommer opp der, så er vel dette kortet du sender til kjente i kjelleren..... Synes absolutt ikke at du har noen grunn til å...ugghe deg så mye over dette. Jeg opplever det i vertfall som ett meget stemningsfullt og fint bilde. Veldig fint med solstrålene som skinner mellom greinene. Flott match i fargene på kvinnens kjole og døra på kirken Mvh. Rolf Hei alle sammen! Det var da voldsomt med positive kommentarer på et bilde jeg ikke var helt fornøyd med sjøl. Jeg vet ikke hva som har skjedd egentlig. Jeg hadde fikset bort både stolpen som sniker seg så vidt med oppe i venstre bildekant og den lille flekken på himmelen (..som ingen har kommentert på!..) men jeg må ha lagt inn feil versjon. Har lagt ut en V3 i sepiautgave, der er disse tingene rettet opp. Men tusen hjertelig takk for superfine kommentarer alle sammen, det varmet hjertet mitt! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Her tror jeg at jeg går for den litt nostalgiske sepiaversjonen. At ei søppelkasse eller hva det nå er ute i venstrekanten glimrer med sitt fravær i V3 er også et ekstra pluss. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Her tror jeg at jeg går for den litt nostalgiske sepiaversjonen. At ei søppelkasse eller hva det nå er ute i venstrekanten glimrer med sitt fravær i V3 er også et ekstra pluss. Roar Hei Roar, V3 er ryddet og ordnet slik v1 burde vært. Det er så ergerlig! Ja,ja livet går videre likevel (det er ikke ei søppelkasse, men ei slags betongstøtte av noe slag) Fint du stakk innom en tur. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Flott bilde [/quote Tusen takk! Så hyggelig at du kom innom med en kommentar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg