Transon Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Hallo, jeg kjøpte en bil som ble profflakkert i tidlig vinter men ser at på flere steder har bilen fått noen harde små prikker i små felt (ikke noe rust under alt er fjernet) så jeg lurte på hva dette er fornoe? Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Ser det ut som om prikkene er på utsiden eller under lakken? Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Kan være alt mulig. Antageligvis lakkstøv, asfalt eller piggdekkstøv. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Hvor er disse flekkene? Evt bilder? Hvis det er langs nederste der av dørene/ved hjulene er det mest sannsynelig asfaltprikker/dritt fra veien. Hvis det er det så fjerner du det med claybar feks Lenke til kommentar
Transon Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Kan få knipset noen bilder i morgen, men det ser nesten ut som lakken i seg selv formerer bitte små prikker. Lenke til kommentar
Transon Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Hvor er disse flekkene? Evt bilder? Hvis det er langs nederste der av dørene/ved hjulene er det mest sannsynelig asfaltprikker/dritt fra veien. Hvis det er det så fjerner du det med claybar feks Nei, det er somregel på veldig "solutsatte" kanter som bånn av vinduene på dører og en flekk på sideskjermen. (på toppen) Lenke til kommentar
Transon Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 (endret) Beklager så meget for sent svar men det er lakk-pest ifølge en lakkerer jeg snakket med :/ http://puu.sh/jF3Zp/98794b8fb1.jpg Endret 17. august 2015 av Transon Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Du har vell garanti på lakkeringsjobben, stikk innom dem og ta en prat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå