hojohansen Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Hei jeg og min sønn skal en langhelg til London. Han blir 13, interessert i kultur og opplevelser - ikke sport.. hva bør vi få med oss, ingen av oss har vært i London før.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Grant Museum of ZoologySe en film en kveld på Waterloo Imax Besøk Brick Lane (spesielt søndager hvis mulig) Forbidden Planet (hvis superhelter og tegneserier er av interesse) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Jeg og fattern var på "samme" tur da jeg var ca. samme alderen som guttungen din. RAF-muséet er en slager. Var hvertfall det for meg. Er utrolig mange muséer i London-området som er verd en tur. Lenke til kommentar
( ) Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 RAFs museum; Imperial War Museum; British Museum; Tower of London; Madame Tussaud's; HMS Belfast (hvis jeg ikke husker feil - der skal i allefall ligge et marinefartøy på Themsen som museum); (i parentes siden disse to er litt spesielle: The Cenotaph og the Tomb of the Unknown Soldier, sistnevnte er i inngangspartiet til Westminster Abbey); samtlige parker...; sannsynligvis vil der også være et maritimt museum, som i tilfelle anbefales (blindt...); Efterhvert begynner jeg å lure på hvor mange uker man har til rådighet... ;-) London har MYE å by på! Sjekk på nettet - og snakk med gutten... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Stemmer at det er HMS Belfast som ligger der. De spiller faktisk av lydopptak av slaget mot Scharnhorst ombord. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 (endret) Mye bra er nevnt. Vil ta med Greenwich og observatoriet. Fint med båttur ned dit. og for de litt nerdete: https://forbiddenplanet.com/ Endret 25. august 2015 av StoreMyen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 For førstegangsbesøkende til London kan London Eye være et bra alterantiv, herfra får man utsikt til det meste av London. Vær tidlig ute, lurt å være der ca 1/2 time før det åpner om formiddagen, da er køen liten (i forhold til bare litt senere). Ta dette en dag været er klart og fint, ikke overskyet eller tåke. https://www.londoneye.com/ https://en.wikipedia.org/wiki/London_Eye Lenke til kommentar
Archer Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Anbefaler en tur opp i The Shard, for så å spise burger på Honest Burgers. Endret 4. september 2015 av Metufax Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Anbefaler en tur opp i The Shard, for så å spise burger på Honest Burgers Patty & Bun. Fixed. Emirates Air Line er også litt gøy. Du får en fantastisk utsikt over byen derfra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Bra burgersted med US feeling: https://www.fiveguys.co.uk/ Lenke til kommentar
( ) Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Zanta, akkurat den der forsto jeg ikke: Noen skal besøke London, England - og du anbefaler noe som skal kunne oppleves som USA ? ??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Enklere å dra til Sea World enn å skaffe ubåt Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Takker dere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Zanta, akkurat den der forsto jeg ikke: Noen skal besøke London, England - og du anbefaler noe som skal kunne oppleves som USA ? Jeg anbefaler et bra burgersted, og legger til at det er amerikansk stemning der. Endret 9. september 2015 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå