GroKoDilla Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Sommernorge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Ett meget severdig og fint bilde. Stilig med kontrastene mellom jordfargene og alle forskjellige blåtonene. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Hvor ble dette tatt da!? Koselig badetemperatur kan jeg tenke meg. Fin komp og fine farger. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Ett meget severdig og fint bilde. Stilig med kontrastene mellom jordfargene og alle forskjellige blåtonene. Mvh. Rolf Så hyggelig med kommentar fra deg, Rolf! :-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Hvor ble dette tatt da!? Koselig badetemperatur kan jeg tenke meg. Fin komp og fine farger. Takk for tilbakemelding, Helene! Bildet er fra Haukeli...cirka... Ihvertfall på vei fra øst til vest et sted ;-) Rent og klart vann - men vondt å stikke bena uti :-( Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Her er det jo kontrastene som "gjør" bildet. Veldig flotte blåtoner i vannet mot isen og jordfargene. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Spennende utsyn mot fortsatt delvis snødekte fjell og lave skyer som dekker fjellformasjoner. Vet ikke om det er sol som skinner igjennom og skaper de brune, bare flekkene. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Her er det jo kontrastene som "gjør" bildet. Veldig flotte blåtoner i vannet mot isen og jordfargene. Mvh Fredrik Takk for det, Fredrik! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Spennende utsyn mot fortsatt delvis snødekte fjell og lave skyer som dekker fjellformasjoner. Vet ikke om det er sol som skinner igjennom og skaper de brune, bare flekkene. Vennlig hilsen Ragnar Stemmer! Litt sol har vi jo vært forunt her i Norge i sommer - selvom den ikke har greid å smelte vekk all snøen... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Ja, nordmenn er seg sjøl lik. Her klager'em for dårlig sommer, men søker seg til steder der det er vinter. Se bare på påska. Der har folk gått og uffa seg over en lang vinter, men når påska er der så pakker'em sekken med hermetikk og polvarer og drar til fjells i snøhaugen igjen. Men når alt dette er sagt ble jo dette et fint utsnitt og komp. Hva gjør man ikke for kunsten? Se bare på hu som blei hengende fast etter en fot oppe i et tre i bare nettoen. Nå var jo det bare et uhell, men hetserne med hue fullt av mindreverdighetskomplekser lot ikke sjansen gå fra seg. Litt på siden dette. Innvendingen her på dette bildet blir vel at jeg ville klonet ei lita lys strime oppe i venstre hjørne - eller rett og slett kutta 2 mm. oppe. Det ser du hvis du legger bildet mot en litt mørkere bakgrunn. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Ja, nordmenn er seg sjøl lik. Her klager'em for dårlig sommer, men søker seg til steder der det er vinter. Se bare på påska. Der har folk gått og uffa seg over en lang vinter, men når påska er der så pakker'em sekken med hermetikk og polvarer og drar til fjells i snøhaugen igjen. Men når alt dette er sagt ble jo dette et fint utsnitt og komp. Hva gjør man ikke for kunsten? Se bare på hu som blei hengende fast etter en fot oppe i et tre i bare nettoen. Nå var jo det bare et uhell, men hetserne med hue fullt av mindreverdighetskomplekser lot ikke sjansen gå fra seg. Litt på siden dette. Innvendingen her på dette bildet blir vel at jeg ville klonet ei lita lys strime oppe i venstre hjørne - eller rett og slett kutta 2 mm. oppe. Det ser du hvis du legger bildet mot en litt mørkere bakgrunn. Roar Har du noen gang blitt kalt for "Falken", Roar ;-) Du har jo bare en fantastisk evne til å se forbedringspotensiale :-) Skjems jo bare for at jeg ikke så den sjøl :-/ Takk for tilbakemeldingen :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg