AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Han er også sjenert. Løsningen: ta kontroll. Kanskje veldig dumt å spørre om, men hvordan tar jeg kontroll?........... Ved å gjøre det du vil gjøre. Anonymous poster hash: 002dd...f6a Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 neste gang dere sover sammen så sier du bare at du fryser og om han ikke kan legge seg inntil deg i skje. hvis det ikke skjer ting da... 2 Lenke til kommentar
biscotti Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 neste gang dere sover sammen så sier du bare at du fryser og om han ikke kan legge seg inntil deg i skje. hvis det ikke skjer ting da... Hufff, akkurat det jeg tenkte, men så kom jeg til å tenke på sist gang vi sov sammen. Da frøs jeg på ordentlig i tillegg, så spurte han meg DAGEN ETTER om det var kaldt om natten, og jeg bare "eh jaa...." så sier han at jeg bare skulle sagt ifra så kunne han varmet meg. Blæhhhhhhh Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 (endret) neste gang dere sover sammen så sier du bare at du fryser og om han ikke kan legge seg inntil deg i skje. hvis det ikke skjer ting da... Hufff, akkurat det jeg tenkte, men så kom jeg til å tenke på sist gang vi sov sammen. Da frøs jeg på ordentlig i tillegg, så spurte han meg DAGEN ETTER om det var kaldt om natten, og jeg bare "eh jaa...." så sier han at jeg bare skulle sagt ifra så kunne han varmet meg. Blæhhhhhhh da gjør du bare det neste gang, no biggie kos dere Endret 13. august 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 kjenner meg igjen her... Husker første jenta jeg hadde samleie med, hun spurte rett og slett, "skal vi ha sex?"... Så jeg falt inn under kategorien "idiot" når det kom til jenter. For meg er det ikke naturlig å bare "forsyne" meg av dama når hun ligger der... Kommer aldri til å glemme det spørsmålet der Hun var selfølgelig mer erfaren enn meg, hadde hatt kjæreste +++ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Er ikke noe rart gutter ikke tør å ta på jenter uten muntlig og skriftlig invitasjon i triplika lenger. Det er bare seksualforbrytere som gjør sånt. Og spør han så er det sexpress. Han har nok dretet på sef selv der før Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Han har vel opplevd utallige ganger som alle andre menn at jenter bare vil være venner. Og så har han ikke helt orken til å slippe taket på deg enda. Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Han er ikke sjenert. Han har lært seg at jenter liker bad boys og good boys stays in friend zone. Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 ler meg ihjel av de siste to innleggene her. TS får være litt mer pågående eller gi faen. Vi er alle forskjellige, og finner vel ut av ting tilslutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå