MrLuni Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Folk (single og opptatte) som ikke er gamere, hva gjør dem på fritiden? Skjønner trening, kids, matlaging og andre praktiske ting. Kan jo alltids stikke til en kompis, men der går det jo som oftest i Tv/film titting? Endret 11. august 2015 av Nexusen Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Er ikke snakk om hva jeg burde gjøre. Jeg lurer på hva andre gjør. Men ja, bøker er sikkert populære. Ikke for meg siden jeg har litt lesevansker xD Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Mye av tiden går til jobb for min del. Hjemme ca. 17:00. Trener 5 ganger i uken, så mellom 1 og 1 1/2 time går til trening. Deretter er det middag, og klokka er fort 20:00. Selv så legger jeg meg 22:00, så dagene går fort. I helgene derimot bruker jeg mye av tiden på film og serier. Ellers styrer jeg en del med min egen bil blant annet. Kjører gokart når det er pent vær blant annet. De fleste på min alder liker å feste på fredag (og gjerne lørdag), for å ligge bakfulle og sutre dagen etterpå, men det er ikke min greie. Endret 11. august 2015 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå