Egil.B Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 jeg har nå sett meg lei av å browse teh ever-so-damn-slow Deviant-art. Jeg har endel abstrakte bakgrunner på pcen, men de begynner jeg å bli litt smått lei av. Hvilke bakgrunner har dere? (Og om noen moderatorer fra andre trakter skulle komme innom så er denne med grundig omtanke postet akkurat her.) Lenke til kommentar
sim Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 ehm.. www.desktopgirls.com, min bakgrunn (sett gjennom en gjennomsiktig aterm) Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Heh, skyt meg men jeg har faktisk meg selv som bakgrunn Vel, den ser mye bedre ut hjemme, her på disse windows pcene så jo bildet dårlig ut! Men det er sikkert min überskjerm som eier disse dårlige greiene igjen.. Lotte, Meg(Odin / Velmont) og Morten - Noen folk her i Oxford. Kjeda meg bare en kveld Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Digger selv bakgrunnene her! *grin* Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 ehm.. www.desktopgirls.com, min bakgrunn (sett gjennom en gjennomsiktig aterm) Stilig, jeg bruker også gnome...hvordan får jeg gjennomsiktige greier som du har? :-) Lenke til kommentar
alive Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Personlig liker jeg futuristiske sci-fi temaer, og har funnet et par ok steder.. deaddreamer - veeldig dyktig fyr. digital blasphemy - mye brukt, men har desverre blitt dårligere med årene.. Cindy Margolix uses debian er jo artig for dem som ønsker damer som bakgrunn.. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Kankje du finner noe hos meg ??????? http://asciwhite.deviantart.com (pleier ikke være tregt) Men jeg aner ikke hva preferanse du har på wallpapers, så om du ikke liker dem don`t use them Men jeg er jo ikke *nix dOOd men Gates H*re....... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Bakgrunnene på www.misanthropia.net syns jeg er digg, og de finnes i de fleste oppløsningene mellom 800*600 til 1600*1200. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Nice ASCIWhite Endret 11. november 2003 av Egil.B Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Digger selv bakgrunnene her! *grin* OoOoOoOhhh! DE var etter min stil.. Ahh, tenker på Zelda.. Ahh, jeg vil hjem å spille det.. Synd jeg ikke har det her i Oxford :S Lenke til kommentar
voktern Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 http://www.deaddreamer.com/v10/freeze/index.html Lenke til kommentar
gspr Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Digital Blasphemy har mye pent, selv om mye av det er ganske utbrukt. Selv bruker jeg (for øyeblikket) denne, da jeg digger uttrykket i ansiktet på den strutsen! Lenke til kommentar
sim Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Selv bruker jeg (for øyeblikket) denne, da jeg digger uttrykket i ansiktet på den strutsen! Den så, hmm, skemmendes ut. Tror aldri jeg hadde turt å hatt en slik på desktoppen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 jeg henter mange av bakgrunnsbildene mine fradeaddreamer.com. skikkelig bra utvalg av bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå