Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama vil bare ha sex 2-3 ganger i uken

Anbefalte innlegg

Er dette normalt? Vi har snart vert sammen i 5 måneder og de første tp-tre månedene hadde vi sex så og si hver kveld. Men hun sier hun bare vil ha det 2-3 dager i uken pga hun er redd det blir for mye. Hun og jeg satt oppe i sofaen igår etter 3 dag på rad uten sex og jeg kjente lukta av våt fitte. Jeg spurte henne og hun bekreftet drt.. Så hvorfor ikke bare dra meg ned å knulle meg da??? Er det flere jenter som tenker slik? Vi er sammen hver eneste dag btw

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hun 17 og jeg 19

Akkurat...

Det dere må gjøre er rett og slett å sette dere ned, prate sammen og bli enige om hvordan dere vil ha det - og blir dere ikke enige, avgjøre om det er mulig for dere å nå et kompromiss eller om dere bare går hvert til deres.

Lenke til kommentar

"Redd det blir for mye"? Det der krever rett og slett grundigere undersøkelser. Hva mener hun med "for mye"? Og hvorfor er hun redd det? Hva, helt konkret, er hun redd for?

ja altså hun mener hun er redd det bare blir sex til slutt..

Du får bare legge frem det gode gamle slagordet "har man lyst, har man lov". Høres en smule rart ut, det argumentet hennes. Mulig hun er redd for at du skal tenke at hun er nymphoman?

Lenke til kommentar

Hun har sikkert hørt at folk pleier å slutte å være ''forelsket'' etter ca ett halvt år og sex som regel blir mindre regelmessig, men kan fortsatt være bra. 2-3 ganger i uken er ikke unormalt for ett par som har vært sammen over lengre tid, men som sagt så kan det hende at hun lar folks meninger stå høyere enn hva hun selv ønsker, for hun er jo KÅT så det er ikke problemet :p

Lenke til kommentar

Hva er det du ikke forstår med det?

Som mann tenker man logisk, man er kåt og for å kurere det har man sex, og der stopper tankegangen. Selvfølgelig kan kvinnen si nei, og da tar man tingen i egne hender men man løser opp kåtheten.

Når noen sier at den logikken stopper opp fordi man ikke  "følte seg fresh nok", er det noe som er uforståelig da det å føle seg fresh ikke kommer inn i den normale tankerekka, med mindre man bruker fresh til å bety noe som det er veldig vanskelig for en mann å forstå. Derfor spør jeg om hun kan forklare bedre hva hun mener.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har faktisk lyst til å føle meg litt fresh før jeg har sex selv. Føler jeg mer fresh og sexy, så blir det bedre sex for begge to. Da er jeg med på flere ting, for eksempel. 

Jeg synes det er skikkelig udigg og turn-off om jeg er klam, svett, sliten eller noe i den duren, og da vil jeg gjerne freshe opp litt først. Spiller INGEN rolle hvor kåt jeg er om jeg føler meg ekkel. Da må han bare godta et nei. 

Sex skal være bra for begge to (eller flere, om man er eksperimentell). :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...