genesis Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 hvor mye penger brukes det av folket her på forumet, til spill pr. måned/år? leser i mange artikler, "å, er det spillet bra, går i innkjøp av det i morgen" (eller noe i den duren) må koste litt, selv har jeg aldri kunnet kjøpe et spill rett etter å ha oppdaget det, "må buddsjettere hl2" (, men så er jo jeg student) , er det slik at mange der ute har peng? kom med, penger pr. måned/år (og yrke?) Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Kjøper en del spill, men de fleste koster under 200 kroner, ettersom jeg for det meste handler fra utlandet og gjerne eldre skatter (under 200 kroner for en skatt... billig, hva?). Hender naturligvis at jeg betaler 400 kroner for et spill, men det er helst et jeg har ventet veldig lenge på. Tipper jeg bruker 1500 kroner på spill i året, men hvis det fortsetter sånn som nå, blir det sikkert langt over 2000 kroner neste år. Klarer å hale inn 250 kroner i uka, men er da ikke mer enn 14. Konsentrerer meg dessuten for tiden litt mer om eldre spill, gjerne abandonware, slik at jeg sparer litt penger på den måten. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hittil i år har jeg brukt 450,- på call of duty. Kjøper bare spill som er utrolig gøy online som Call of duty var, spilte mye cs før, men har sluttet ca. helt med det etter jeg fikk Call of Duty Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Jeg tror jeg har brukt noe bortimot 2400 -2500 på spill hittill i år. Blir nok noe oppimot 3000 når jeg skal kjøpe NFS: Underground. Jeg er student med deltidsjobb. Endret 11. november 2003 av Smyagol Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Bruker svært lite på spill. Under tusenlappen i året. Mye pga. at jeg ikke ser noen grunn til å kjøpe spill man kan kose seg med et par kvelder, så er det slutt (f.eks Freedom Fighters) - dermed kjøper jeg kun bra multiplayerspill og en sjelden gang et singleplayer, men da må det være bra! Har f.eks kjøpt Fallout-spillene og de var verdt hver eneste krone! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har kjøpt et par PS2 spill i år (3-4 stk) og Tekken3 til 38,- men ingen PC spill. Jeg spiller bare HL, og det har jeg kjøpt nok ganger. Så <1000 året passer for meg. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Kjøper for det meste spill til 99. I det siste har jeg skaffet meg: *Medieval TW *Robin Hood (det var faktisk gøy9 *Icewind Dale 2 *Sudden strike 2 Alle til 99 per stykk!!! Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Brukte en GOD del på xbox og ps2 før, har hatt begge maskinene siden de kom ut og klarer ikke å telle antall spill. Men etter jeg fikk pc har lillebroren min tatt over konsollene. Kan ikke huske sist jeg kjøpte et spill. Jeg har alle nye plus kjempe mange eldere. Men jeg driver aktivt med cs så å "kjøpe" et spill for meg ville vært bortkasta siden jeg spiller det i en halv time så er jeg lei. Tror det skyldes at jeg spilte så mye ps2 og xbox før Endret 12. november 2003 av chubby_man Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg bruker 70,- mnd. på Anarchy Online Lenke til kommentar
z10an Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 ca 100kr året. spiller bare cs :nice: Lenke til kommentar
slash Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 hmmm.. ca 120 pr måned på starwars galaxies... så kommer det avogtil noen ps2-only-spill som jeg bare MÅ ha. (ffx f.eks.) så er det ett til to spill i måneden. jeg regner med at jeg bruker ca 4-5k i året på spill. dette blir finansiert på forskjellige måter. først solgte jeg sjelen min, når de pengene ble brukt opp, begynte jeg å rane gamle damer. brukte også å bøffe ting i butikkene for å få penger. men jeg ble tatt, så nå går jeg å peller flasker og bommer penger av folk. *grin* men jeg er ikke avhengig av spill altså! jeg har full kontroll! jeg kan slutte når jeg vil! eh.... men seriøst, jeg skal være ærlig nok til å si at jeg har brent et par spill og ventet et par måneder med å kjøpe det. (såpass lenge at prisen blir satt ned en smule.) Ikke noe jeg er stolt av, men jeg tør i allefall å inrømme det. Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 har faktiskt ikke brukt noe penger på spill i år - nesten rart Lenke til kommentar
falut Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Kjøper mest ps2 spill fordi jeg har så dårlig pc... Kjøper kansje ett ps2 spill vær andre månde eller no sånn... men nå har jeg ikke kjøpt spill på en stund pga sparing til ny data Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg bruker 70,- mnd. på Anarchy Online Jeg også, snart Pluss et spill eller to i ny og ned :-) Lenke til kommentar
zaico Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Kjøper kun titler jeg vet jeg liker, hittil i år: Xbox: Fifa 2004 Star Wars: kotor Nba Street basket Pc: Warcraft +TFT Sikkert kjøpt noen fler xbox spill jeg ikke husker i farten, men er alltid fornøyd når jeg kjøper spill! Kommer også til å kjøpe Nfsu til pc for å spille over nettet, vurderte også å teste meg på et mmorpg.. Endret 21. november 2003 av zaico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå