esoteric Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Vet ikke helt hva jeg ville frem til der. Det jeg egentlig hadde i tankene var om Spotify kan stoppe folk og gjøre noe tilsvarende dersom det faktisk er noe musikk i albumet? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Men da er det jo ikke lenger musikk. Derfor har det ingenting med en musikktjeneste og gjøre.Hm. Så saken ville vært annerledes dersom det satt noen og spilte lisa gikk til skolen på blokkflyte i bakgrunnen? Ja. Fordi det kan kalles musikk uansett hvor absurd det er. Ingen lyd kan ikke kalles musikk. Men all musikk kan også kalles "støy" så da er man like langt... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Men da er det jo ikke lenger musikk. Derfor har det ingenting med en musikktjeneste og gjøre.Hm. Så saken ville vært annerledes dersom det satt noen og spilte lisa gikk til skolen på blokkflyte i bakgrunnen?Ja. Fordi det kan kalles musikk uansett hvor absurd det er. Ingen lyd kan ikke kalles musikk.Men all musikk kan også kalles "støy" så da er man like langt... Njaa, noen liker å høre på snålt støy så er det musikk for dem, kan det fint ligge på spotify mener jeg. Men en "låt" uten engang lyd gjør ikke det Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 (endret) https://youtu.be/JTEFKFiXSx4 Kjenner dere ikke til John Cage sin 4'33 altså? Endret 18. august 2015 av Audun_K Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Kall gjerne "stillhet" eller "ingenting" for kunst, men musikk er det absolutt ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg