Gå til innhold

Få opp meldinger på mobil nr 2 med tvilling sim

Anbefalte innlegg

Jeg har to mobiler med tvillingsim. Brukstelefonen fikk seg et møte med asfalten i går og jeg får ikke trykt på LCD-skjermen. Den andre telefon (tlf nr 2) har jeg ikke brukt siden januar i år. Da jeg skrudde på tlf nr 2 fikk jeg ikke opp meldingene som har kommet på tlf nr 1 i denne perioden. Jeg fikk inn noen meldinger på tlf nr 1 i går jeg skulle hatt tilgang til. Hvordan får jeg de opp på tlf nr 2? Eller kan jeg bruke noe pc-programvare for dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Jeg tror det ligger en begrensning hos operatørene. Hvis meldingen er levert til ett eller alle simkortene, blir den slettet hos operatøren.

Lenke til kommentar

Du må logge deg inn hos telefonleverandøren og aktivere "motta sms på begge telefoner", ellers fortsetter du å miste sms`r som kommer inn under dagen..

Det finnes flere options her ang. hvordan du ønsker å motta sms`ene.

Hos meg har jeg stilt inn slik at jeg ikke mottar sms på tvillingkortet om den telefonen er avslått.

-Testet nå å svitsje SIM fra nr1 til nr2 for å sjekke om jeg fikk opp meldingshistorikken, men det gjorde jeg ikke.

-Tror nok meldingene er borte vekk ja.

Du kan ev. ringe leverandøren din å sjekke for sikkerhets skyld. Man vet aldri hva for data de lagrer på oss nå om dagen :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en USB til micro-USB adapter og koblet datamusa til telefonen med knust skjerm. Da fikk jeg låst opp skjermen og lest meldinger etc :)

Når begge telefonene nå står på, kommer meldinger inn på begge to. Da må jeg bare sende telefonen på reparasjon og ut med noen lapper :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...