Ida Oftebro Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 EU-direktiv baner vei for nye framføringsmetoder.Fremtidens bredbånd kan gå i kloakken Lenke til kommentar
Sebstern Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Mange som kommer til å få dritt nett, he he he he 4 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Problemet må vel være ganske mye bakterer, og vann gjør fiberen ekstra sårbar. De kunne sikkert ha lagt fiberen i vannrør eller sammen med strømkabelene. Syns synd på de som må ned i kloakken for å legge fiber. https://www.youtube.com/watch?v=JEbulWy5zKQ hehe. Endret 11. august 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Hvorfor må en egentlig grave til husveggen? Er vel bare å dytte kabelen ned avløpsrøret så kommer den ut i kloakken.. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Hvorfor må en egentlig grave til husveggen? Er vel bare å dytte kabelen ned avløpsrøret så kommer den ut i kloakken.. Det er ikke Google TiSP det er snakk om her .... Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Viser bare hvor mye de driter i nettet egentlig.. 3 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Mange som kommer til å få dritt nett, he he he he Aahhh...,crap...!!! Du kom meg i forkjøpet... (:-P) Dåg en ikke så halv-dum ide må jeg si... Mindre graving = Mindre kostnad = Mer fiber til folket...!!! Vi går en lysere tid imøte. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Når vi "legger kabel" så havner jo den i kloakken. Hvis vi spiser masse fiberrik mat så kan vi jo legge fiberkablene selv. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Har vi egentlig så bra kloakk nett rundt omkring i Norge at det går an å legge fiber? Tviler på at det bare er å stappe en ledning inn, at den sikkert skal henges opp eller noe Mesteparten e jo rør som det knapt går an å kryp i, ikke minst det som en knapt får hånda inni.. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 "Den gang opplevde vi at bransjen hadde nok føringsveier å ta av, i hvert fall i Oslo, sier Kristiansen til Inside Telecom." Ja, for hele Norge er jo akkurat som Oslo. Idiot! 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Vil ikke kablene blokkere fri flyt av det som skal flyte med kloakkrørene. Det virker litt søkt at dette skal være en gangbar metode. Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Synes ideen er god. Så og si alle har kommunalt septik, jeg gleder meg til den vakre dagen da fibern kommer opp av septiken og adsl linja endelig blir flusha ned med telenors dårlige dekning og bedritne opplevelse 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå