Unicows2307 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 (Pakke fra cdon) Pakken min på posten har blitt sendt feil to ganger og sendt tilbake til terminal. (Oslo 0024)vIfølge sporingen har pakken ligget der siden 7. August.. Hva har skjedd, og når tror dere den kommer? Tror dere at den har kommet men noen har glemt å scanne den? Fordi jeg begynner å bli utålmodig, og med at det er en telefon så trenger jeg den ganske snart. Noen andre som har opplevd dette, og hva gjorde dere? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Unicows2307 Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 fant ut at de hadde sendt den tilbake til svergie av en eller annen dum grunn. -.- nå begynner jeg å bli skikkelig irritert Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 du trenger ikke lage flere tråder samtidig på samme sak Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Ring 04045 og forklar problemet ditt til Bring sin support. Pakken skal bli registrert inn når den ankommer postkontoret ditt og du skal ha 14 dager på deg og hente ut pakken før den automatisk blir returnert til avsender, be om og få svar på mail så du har det skriftlig. Benekter de alt så ringer du eller sender mail til CDON og forklarer problemet ditt, send over svaret fra bring til dem så får de ta kosten med å sende ut pakken på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå