Bahtiyar Ømer Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Geirangerfjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Vakkert landskap, fint å se det fra litt uvanlig vinkel. Litt irriterende med ledningen, den tok litt mye oppmerksomhet.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Ja, cruisebåter og Ørneveien er jo karakteristisk for Geiranger - for ikke å nevne smogen som ligger over fjorden og stenger sola ute grunne all forurensingen fra cruisebåtene så luftkvaliteten blir dårlig. Fint utsnitt der gården oppe på fjellet til høyre inne i bildet har kommet fint med. En ørliten kloning slik at den grønne diagonalen hadde gått rent ut på ramma der borte kunne vært en ide'. At du ved å ta et skritt eller to til høyre hadde unngått grankonglene til venstre er en annensak. men med et slikt motiv som dette ville nok også jeg og flere med meg ha oversett det i søkeren. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Fint oversiktsbilde hvor du får fram både de skarpe svingene ned mot Geiranger og et par av Cruisebåter. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Vakkert landskap og utsikt. Men litt rotete med granen i venstre hjørnet og ledningene Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Et vakkert oversikt/landskapsbilde. Det virket litt trangt på tunet nede til høyre. Ville vurdert litt mer rom rundt. Ellers svært vakkert. Mvh ibn Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Hei alle sammen Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Det er veldig verdig full for meg. :) Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg