anonym1286 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Hei. Jeg så med et uhell passordet til facebooken til kjæresten min. Jeg var inne å leste meldinger for jeg fikk en trang til å sjekke hva han driver med. vet det er veldig dårlig gjort. men skal jeg fortelle han det? jeg håpet på han skulle bytte passrod slik at jeg ikke kan det mer. for nå vet jeg det jo for alltid. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Logg inn på en fremmed PC slik at han får mail om at noen prøvde å logge inn på en ny enhet. Da burde han være smart nok til å bytte passordet sitt. Er du ekstra lur benytter du deg av vpn slik at det ser ut som om dette skjedde i et annet land (Russland, Kina og Tyrkia er typisk for slike hackeforsøk). Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Om tillit er noe du syns er viktig syns jeg du skal si det til han. Så kan han avgjøre om han vil stole på deg igjen. Lenke til kommentar
potetfisk Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Du har begått et tillitsbrudd og erkjenner selv at det ikke var innafor at du leste meldingene hans. Derfor bør du fortelle det. Snu det andre veien rundt, hadde du helst foretrukket at han hadde fortalt deg det om han hadde logget inn og lest dine private meldinger uten at du visste om det? Hadde du noen grunn til å lese disse meldingene? Du sier selv at du håper han skal bytte passord, noe du bør videreformidle til han slik at han slipper å tro at du overvåker han. Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Logg inn på en fremmed PC slik at han får mail om at noen prøvde å logge inn på en ny enhet. Da burde han være smart nok til å bytte passordet sitt. Er du ekstra lur benytter du deg av vpn slik at det ser ut som om dette skjedde i et annet land (Russland, Kina og Tyrkia er typisk for slike hackeforsøk). Ikke glem Nigeria. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Jeg ser ikke problemet, er det kjæresten din som kan du til og med dele pin koden på bank kortet (selvom dette ikke er lurt). Jeg kan passordet til kjæresten men det vet ikke hun, men jeg er lur da jeg benytter andre enheter for å logge meg inn på. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 (endret) bare si det som det er? "jeg så passordet ditt og jeg vil ikke vite det fordi jeg blir så frista til å logge meg inn og ingenting godt kommer utav sånt, kan du være snill og bytte det?" han kommer ikke til å dumpe deg for det akkurat.... "ja, jeg hadde litt lange øyne en gang du logga inn.. .angret siden!" osv osv... Endret 10. august 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå