kjartanss Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Hei, Noen med greie kunskaper om den nye macbook pro som kunne fortalt meg om hva ca den klare å kjøre fallout 4 på i windows boot camp?^^ vet mac ikke er noe særlig gaming pc, men skal ha en til skolegang:) Takk for svar! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Da ville jeg heller vurdert en annen pc til gaming og muligens gått for en billigre mac. Har selv en 13" 15model og merker det at den er ikke lagd for gaming (dårlig med kjøling) ("enkle" spill som cities skyline og slikt) og vil tru at 15" er lik på kjølingen :O Lenke til kommentar
kjartanss Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Gidder liksom ikke ha to pcer ^^ tenkte heller om noen hadde noe formening om evt hva 15" klarer, med tanke på grafikk. Ser man klarer å spille gta5 på den:) Vil ha macbook 15" uansett:) om den ikke takler falout 4 kjøper jeg det bare til ps4^^ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Greier den gta5 klarer den fint fallout 5 også Lenke til kommentar
kjartanss Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Gta5 på redusert grafikk vell og merke? Lenke til kommentar
Strukt Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Hvis du setter pris på throttling og viftestøy så kjør på! Klart det går an å spille på hvilken som helst mac. Spørsmålet er bare hva du godtar av grafikk / FPS. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå