Gå til innhold

Trygghetsforsikring + Garanti på elkjop råd

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har kjøpt en brukt telefon iphone 6, hvor jeg nå nylig har lagt merke til at nede høyre hjørnet på skjermen er løst. Har vært brukt deksel på den, så har ikke lagt merke til det, før nå nylig da jeg skulle bytte simkort. Da lurer jeg på, hvordan skal jeg gå fram? For telefonen har ikke vært utsatt for noe støt eller slag.

Siden telefonen er kjøpt brukt, så er navnet + telefon nr til selgeren på kvitteringen, når telefonen er ferdig vil vell selgeren få melding/ bli ringt om at telefonen er klar for henting? Er det noen måte å få gjort det slikt at det er jeg som blir kontaktet når det er ferdig?

Er det noe sjangs for at jeg kan kreve en ny telefon? Denne er fra mars.

Har iallefall kontaktet selgeren om at jeg skal sende telefonen inn på service, og om ho skulle få beskjed om å hente telefonen så skulle hun si ifra til meg. Men vet ikke hvor ærlige selgere er.

Drar til elkjøp med den imorgen, så setter pris på alt tips jeg kan få.

Endret av cenenzo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, ja og ja. 

Du registrerer ditt nummer på servicelappen (dvs elkjøp skriver det inn i elguide) 

Da får du sms. 

De reparerer ikke slike produkter, du får en ny "hot swap" , så reparerer de den i ro og mak siden og bruker de i nye hotswaps. 

Dvs deaktiver find my iphone og ta backup av alt. 

Lenke til kommentar

Ja, ja og ja. 

Du registrerer ditt nummer på servicelappen (dvs elkjøp skriver det inn i elguide) 

Da får du sms. 

De reparerer ikke slike produkter, du får en ny "hot swap" , så reparerer de den i ro og mak siden og bruker de i nye hotswaps. 

Dvs deaktiver find my iphone og ta backup av alt. 

Det betyr at jeg får en swap telefon imorgen med engang da? Bør jeg ta også slette telefonen etter jeg har tatt backup?

Er avhengig av å ha en telefon. Håper egentlig jeg får en ny / swap med engang så jeg slipper å være uten telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...