skjelsba Skrevet 10. august 2015 Rapporter Del Skrevet 10. august 2015 Hei Jobben har noen hysteriske it-folk som gjør at vi ikke får tilgang til jobb-eposten annet enn ved bruk av exchange active sync (les: via mobilen) når vi ikke sitter på jobb-pc/jobb-nettverk. Jeg klarer å koble til jobbeposten med mailklienten til windows 10, men jeg skulle gjerne brukt outlook 2013 i stedet (den støtter EAS-kontoer, og er ikke like uoversiktelig som win10-mailklienten). Outlook 2013 vil ikke la seg koble til jobbmail-servern. Da jeg la til kontoen i mail-app'en til win10 fikk jeg spørsmål om jeg ville ta i bruk sikkerhetspolicyene som mailserveren krevde (uten at det ble spesifisert hva det var for noe). Kanskje outlook ikke er satt opp riktig. Noen som har noen tips? Jeg bruker forresten andre EAS-servere med outlook 2013 uten problemer. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 10. august 2015 Rapporter Del Skrevet 10. august 2015 Prøv heller å google det, eller se om det finnes et Exchange Server-forum. Det er sannsynligvis et oppsettsproblem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå