IngvaldNordland Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Lunsj Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Veldig kledelig etterbehandling må jeg si! Du greier å få linjer ut i tre av hjørnene, nesten litt godt gjort det;) En liten justering i topp og venstre side justerer det. Ser ut som et veldig koselig lunsjsted! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Flott skildring av kafe, Ingvald. Man ser tydelig at det er nord i Europa, på bekledningen. De som har dårligere råd, lengre sør, har en ganske annen stil. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Skikkelig bra bilde dette. Du har fått fram miljøet på en fin måte og komposisjonen sitter også. Fin etterbehandling! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Veldig kledelig etterbehandling må jeg si! Du greier å få linjer ut i tre av hjørnene, nesten litt godt gjort det;) En liten justering i topp og venstre side justerer det. Ser ut som et veldig koselig lunsjsted! Mange takk Helene. Satte pris på det : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Flott skildring av kafe, Ingvald. Man ser tydelig at det er nord i Europa, på bekledningen. De som har dårligere råd, lengre sør, har en ganske annen stil. Har ikke tenk på det før , Men ser at du har et godt poeng der. Mange takk Trond Olav. mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Skikkelig bra bilde dette. Du har fått fram miljøet på en fin måte og komposisjonen sitter også. Fin etterbehandling! Mvh Fredrik Takker Fredrik. Ja, kafelivet vesen. Noen kommer andre går ,Og noen har funnet den fullsendige ro. mvh Ibn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Flott skildring av hverdagen på kafeen . Flott etterbehandling. Går ut fra at det var Berlin du mente. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Lurte først på om du hadde vært på Kunstnernes hus, men så stemte det ikke med interiøret. Jeg har stor sans for etterbehandlingen din her. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Flott skildring av hverdagen på kafeen . Flott etterbehandling. Går ut fra at det var Berlin du mente. Mvh Alec Det er godt mulig. Noen fra denne "serien" er fra forstaden Potsdam. Men heller mest mot at dette er Berlin. Mange takk. Mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Lurte først på om du hadde vært på Kunstnernes hus, men så stemte det ikke med interiøret. Jeg har stor sans for etterbehandlingen din her. Roar Mange takk Roar. Har med overlegg holdt meg unna detaljene i"fjærdrakta" ; ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Kreativ etterbehandling har gitt et meget bra resultat. Denne type motiv egner seg godt til denne type etterbehandling. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Kreativ etterbehandling har gitt et meget bra resultat. Denne type motiv egner seg godt til denne type etterbehandling. Vennlig hilsen Ragnar Mange takk for hyggelig kommentar. Mvh ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg