Toketorp Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Har de sko som passer hatten? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Oi! Så mange like sko på en gang har jeg aldri sett før, det er vel bare farge og størrelse som varierer. Det burde gå an å finne en som matcher her! . Et fargerikt og artig bilde. Likte tittelen! Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Takk for kommentar. Ja, fant en skotupp i nedre venstre hjørne som passet. Bildet er fra en skobutikk i Barcelona, de hadde også skinn-nett i samme farger Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Ja, her var det fargerikt - t.o.m. hatten passet fint inn. Jeg ville tatt et lite kutt i høyrekanten så opphenget til den brune og gule forsvant. Men pass på så du ikke får linje direkte ut i øvre og nedre hjørne. Mye p passe på her med så mange elementer. Lurt å la øynene sveipe over kanter og hjørner før man anser seg ferdig med et bilde. Roar Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Ja, her var det fargerikt - t.o.m. hatten passet fint inn. Jeg ville tatt et lite kutt i høyrekanten så opphenget til den brune og gule forsvant. Men pass på så du ikke får linje direkte ut i øvre og nedre hjørne. Mye p passe på her med så mange elementer. Lurt å la øynene sveipe over kanter og hjørner før man anser seg ferdig med et bilde. Roar Hei, takk for kommentarer Roar. Jeg var mest opptatt av å få med den orange skotuppen i nedre venstre hjørne (for å få en link til hatten), og så ikke helt at jeg burde gjøre noe med høyresiden. Takk for at du tar deg tid. Toketorp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg