CS_eR GøY Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Jeg kjøpte rett etter jul et soundblaster aedegy og slimworks 500 ville kjøpe inspire men hadde ikke råd nå etter litt over 2 måneder!!har den venstre høytaleren begynt å skurre. jeg har ikke sprengt den det vet jeg for jeg spiller ikke høy mussik det begynte etter at jeg måtte instalere xp på nytt og hadde ødelagt driver CD-en min på hjemme siden til creative er det bare updater til driverne på CD-en så jeg lastet ned et annet sted microsoft suport side eller no eller er høytalern ødelagt? har jeg garranti?? kan det være driverne sin skyld? i så fall hvor kan jeg få bedre driver takker for alle seriøse svar mvh CS_er gøy ps. CS er ikke bare for fjortisser [ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-02-23 11:12 ] Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 forresten kan det hvere via bugz hardware er følgende Lenke til kommentar
Xane Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 prøv høyttalerene på et annet lydkort, slik at du ihvertfall får utlukket eller konstatert om det er noe feil med dem. Dersom de er ødelagt vil jeg anta at du får nye fra der du kjøpte dem. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Fant ikke "Slimworks 500" jeg, derimot er det noe som heter "Creative Soundworks slim 500" :smile: Men over til problemet... har du satt opp korrekt "høyttalersystem" i kontrollpanel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå