Gå til innhold

Fra hesteryggen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det viktige med V1 er allikevel ikke å bedømme det tekniske, men at du får vist en sjeldenhet som tydeligvis dette muralmaleriet er. V2 synes jeg er et fint og skarpt bilde med en vakker hest i sentrum.

Vennlig hilsen Ragnar

Tusen takk for trøstende ord Ragnar :) Jeg lover noe bedre til i morgen!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg er enig med deg i det, har sett bedre bilder fra deg tidligere. Men!!! Det var nå litt tøft å se det store utendørs maleriet så noen poeng får du av meg likevel

Mvh Torbjørn

Takk takk Torbjørn ;) Alt kan ikke bli like bra alltid. Jeg kunne jo bare hoppet bukk over dette, men jeg hadde så innmari fin tur, og hadde lyst å vise litt av den til dere. :) Det var moro å ri, selv om knærna gjorde skikkelig vondt på slutten...

Lenke til kommentar

V2 har fin kvalitet, H, versjonen med din fortelling er artig å ta med. Etter å ha fartet noe i storbyer, så har også jeg fått et litt annet forhold til grafitti og gode forsøk på å varme/live opp grå triste flater. Alt trenge ikke være hundre prosent skarpt hele tiden. Selv har jeg gått noe andre veien . mvh Ibn

• Liker 1
Lenke til kommentar

V2 har fin kvalitet, H, versjonen med din fortelling er artig å ta med. Etter å ha fartet noe i storbyer, så har også jeg fått et litt annet forhold til grafitti og gode forsøk på å varme/live opp grå triste flater. Alt trenge ikke være hundre prosent skarpt hele tiden. Selv har jeg gått noe andre veien . mvh Ibn

Hei Ingvald! Jeg kommer til å ha en lang bildeserie med gatekunst/grafitti fra Cuba om ei stund. Der var mye av den, og til dels veldig bra utført. Av og tilpasser det å gjøre et bilde enda mer uskarpt,når det likevel var mislykket, prøve å gjøre noe litt kunstnerisk ut av det. Men på V1 var ikke det noe alternativ.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flotte bilder , og om v1 ikke ble sylskarpt så fikk jo vi andre del i dette landlige "street art" verket som du opplevde fra hesteryggen. Modig gjort.

V2 og v3, to flott portretterte hester hvor fargene og spesielt lyset i v3 er nydelig.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

V1, selv om det ikke er perfekt, fikk meg ihverfall lyst til å se mer av disse cubanske maleriene. Hestebildene var nå vel bra, V2 skarpt og velkomponert.

Blir interessant å følge med bildene dine framover..

Mvh Fredrik

Flotte bilder , og om v1 ikke ble sylskarpt så fikk jo vi andre del i dette landlige "street art" verket som du opplevde fra hesteryggen. Modig gjort.

V2 og v3, to flott portretterte hester hvor fargene og spesielt lyset i v3 er nydelig.

Mvh

Alec

Dere er nå bare altfor snill med meg! :)

Men det blir mye bra framover! Jeg satt og tiittet på bildene mine i går, og det er forskjellig der som er bra også. Tok endel bilder fra buss og taxi, de ble ikke så bra, men hadde beina planta på jorda innimellom også da. Det blir natur, byer, daler, mennesker, dyr og gatekunst. Og Che får et eget kapittel. Jeg kan nok holde på til Jul... ;)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

"There are no rules for good photographs, there are only good photographs. - Ansel Adams"

Nemlig!

Fin dokumentasjon av turen, både den delen på hest og den uten:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...