Hårek Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Har slått sammen to like tråder, og endret emnetittel. Retningslinjene: Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet. Emnetittelen skal beskrive trådens innhold og eventuelle problemstilling godt og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Er du i tvil når du skal lage tittel, kontakt en forumveileder. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 er ikke bilmegling litt mere som og skaffe biler etter kundens ønske , kontra en selger som har inne biler og selger disse . hadde jeg vært på utkikk etter en ny brukt bil hadde jeg kjørt rett forbi et skilt med bilmegler på , jeg ser for meg at disse skaffer spesielle biler ut fra kundens ønske , litt som jeg dra til bilmegleren og sier jeg vil ha en xxx bil med sånn og sånn spesifikasjoner og så får du komisjon av kjøpet fra meg , altså noe for folk med litt penger , ikke for de som skal ha ny familiebil 1 Lenke til kommentar
nems Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 (endret) Auto høres mer profesjonelt ut. Evt **** Bil. Endret 10. juni 2016 av Hårek Forandrer navnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg