Spillredaksjonen Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Everybody’s Gone to the Rapture har sine høydepunkter, men blir litt monotont i lengden.ANMELDELSE: Everybody’s Gone to the Rapture Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Er dette virkelig fra de samme folka som lagde Gone Home? Wikipedia sier at det er en spirituell oppfølger til Dear Esther, som er av et annet studio, og det var jo Fullbright Company som lagde Gone Home, ser ikke noe til dem når jeg googler rundt om dette spillet. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 (endret) Du har selvsagt helt rett i at dette spillet er fra skaperne av Dear Esther, ikke Gone Home. Feilen er min og skyldes at jeg korrekturleste en annen artikkel om det neste spillet til Gone Home-skaperne rett før jeg leste denne. Plutselig hadde jeg klart å blande dem sammen da jeg jobbet med vinklingen på forsiden :-) Endret 10. august 2015 av TST 1 Lenke til kommentar
matsbb Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 (endret) Er dette virkelig fra de samme folka som lagde Gone Home? Wikipedia sier at det er en spirituell oppfølger til Dear Esther, som er av et annet studio, og det var jo Fullbright Company som lagde Gone Home, ser ikke noe til dem når jeg googler rundt om dette spillet. Hei, Det er The Chinese Room som har utviklet dette spillet. Riktig at Fullbright Company lagde Gone Home. Blir aldri nevnt i anmeldelsen at Fullbright Company har laget Everybody's Gone to the Rapture? Kan hende jeg har misforstått hva du mener, men ser ingen feil om hvem som har laget hva i teksten. OBS, så kommentaren etter det ble endret. Endret 10. august 2015 av matsbb Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Spill som dette er fullstendig avhengig av en eneste ting for å "fungere," og det er stemning, stemning og atter stemning. Samt en "historiegåte" som blir gradvis avdekket. Likte veldig godt både Dear Esther og Gone Home, så dette skal prøves. 1 Lenke til kommentar
Reechter Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Jeg er ikke spesielt intressert i spillet selv, men jeg ser fra bildene at de virkelig har gjort hjemmeleksa si når de fremstiller England. Puben, skiltene, telefonboksen - her har de virkelig reprodusert hvordan det ser ut i virkeligheten. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Wow, det har faktisk gått rett over hodet mitt at dette spillet er PS4 eksklusivt... Var skråsikker vi skulle få dette på PC, dagens skuffelse Jeg likte særdeles godt Dear Esther så jeg kommer nok til å kjøpe det på PS4, men hadde helt klart foretrukket dette på PC... 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Kan ikke dette kjøpes på disc? Finner det ikke på prisguiden. Lenke til kommentar
matsbb Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Kan ikke dette kjøpes på disc? Finner det ikke på prisguiden. Ingen fysisk utgave enda, men utviklerne har sagt at de vil vurdere det hvis mange kopier blir solgt. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Fader! Glemte også at det er ps4-eksklusivt foreløpig. Bare å smøre seg frem til det kommer på pc, da... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Får satse på at det kommer til PC da. De har sagt at de ikke har noen planer om det, men det er ikke umulig det er promoprat. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Gode anmeldelser, og enda mer, gode salgstall på en platform, har vel alltid vært en fin motivator for etterhvert å utvikle et ønske om å "unne andre" den særegne opplevelsen et slikt spill er... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Spørs hva de får av Sony. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 kjøpt. 135,- kroner på psn om du har gold. 165,- uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå