leirpytt Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Mulig denne er feilpostet, i såfall sorry Jeg må bl.a ha adaptere til slimcd-rw enhet (fra slimcd til IDE). Har ikke klart å finne noen butikker i Norge som har slike i sortementet. Noen som vet om en trygg og pålitelig utenlandsk webshop å handle fra? Takk for svar! Lenke til kommentar
pertm Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg vil kalle Amazon trygg. Butikken i USA tror jeg ikke sender datautstyr til Norge. Jeg vet ikke hvor sannsynlig det er å finne det i butikken de har i England når du ikke finner det i Norge. Ellers kan du jo se om komplett i england har det. Det burde være ganske trygt. Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Komplett i england... kanskje de har, får teste de. Trodde at Amazon bare hadde bøker og slikt, har aldri vært inne på dems side før. Takker Flere forslag? Lenke til kommentar
bruno Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det finnes i norske butikker, problemet er at disse ikke selger til privatpersoner. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 newegg.com *Stor* amerikansk webshop. Billig, men også bra kundeservice. Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Det finnes i norske butikker, problemet er at disse ikke selger til privatpersoner. Det er ingen problem, da jeg har mitt eget firma Vet du om noen? Lenke til kommentar
bruno Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det finnes i norske butikker, problemet er at disse ikke selger til privatpersoner. Det er ingen problem, da jeg har mitt eget firma Vet du om noen? Danbit på www.danbit.no har disse, ikke den billigste butikken men de har stort sett det meste. Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Danbit på www.danbit.no har disse, ikke den billigste butikken men de har stort sett det meste. Kjempe, skal snoke litt rundt der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå