NoTrace Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Ja, det er mulig. Da kan du bruke vanlig OSX Recovery. Men det vil slette alle filer osv. som er på PCen, så husk å ta backup først. Men du kan jo prøve med bare en kloning, og så se om du er fornøyd med farten. Min erfaring er at OSX "holder seg bedre" enn det Windows gjør. Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 Ja, det er mulig. Da kan du bruke vanlig OSX Recovery. Men det vil slette alle filer osv. som er på PCen, så husk å ta backup først. Men du kan jo prøve med bare en kloning, og så se om du er fornøyd med farten. Min erfaring er at OSX "holder seg bedre" enn det Windows gjør. Er det forskjellig fra å bare oppdatere OS X? Fordi jeg trodde at oppdatering ikke slettet filene i utgangspunktet... Grunnen til at jeg aldri har oppdatert OSX er fordi jeg ikke har en ekstern harddisk stor nok til en full backup - og dermed ikke ville tatt sjansen i tilfellet oppdateringen skulle slette alt (men som jeg har forstått ikke skal skje egentlig - men det er kanskje forskjell fra reinstallering og oppdatering...) Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Så ingen har noe bedre forslag enn Evoen? Virker ikke som komplett har så mye er enn den og en Kingston som jeg ikke finner noe anmeldelse av.. Ingen grunn til å vurdere noe annet enn Samsung Evo eller eventuelt Crucial. Kingston vil du ikke ha... Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 Alright. Da er den bestilt.Men en siste ting ang. oppdatering av OSX: Hva er egentlig den beste måten å gjøre det på? Som sagt har jeg ikke plass på min nåværende eksterne hdd til å gjøre full backup. Må jeg bare kjøpe en ny til selve oppdateringen, eller finnes det andre evt. billigere måter (siden jeg ikke har time capsule, hva enn det er på macen, bare time machine)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå