firberblad Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Hei, Noen som vet om dette spillet er tilgjengelig i EU/Norge i morgen den 11.? Jeg sliter med å finne ut hvor på psn jeg kan få kjøpt det. Ser på amerikansk psn at det er mulig å pre-ordre. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Laster ned as we speak på psn nå! Gleder meg som en feit gris, noen som har testet spillet enda? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Spilte det ca en time før jeg slettet hele greia. Det var noe av det kjedeligste jeg har spilt på flere tiår. Som walking simulator var det elendig (prøv The Stanley Parable for å se hvordan ting kan gjøres), historien var en ren klisjé, og det er så ufattelig få ting vi får lov til å bruke at det føltes som om hele verden var frosset fast. Man får ikke engang plukke opp en bok, og det sier jo sitt. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Spilte det ca en time før jeg slettet hele greia. Det var noe av det kjedeligste jeg har spilt på flere tiår. Som walking simulator var det elendig (prøv The Stanley Parable for å se hvordan ting kan gjøres), historien var en ren klisjé, og det er så ufattelig få ting vi får lov til å bruke at det føltes som om hele verden var frosset fast. Man får ikke engang plukke opp en bok, og det sier jo sitt. Helt enig. I slike spill hvor det ikke er noe annet å gjør enn å utforske, bør man kunne plukke opp det meste som ligger rundt, rotere og se nøyere på det for å kanskje pusle sammen lore eller hvordan verdenen var selv. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Prøv også Stanely Parable. Kort sagt endrer historien seg hele tiden etter hva du gjør, så selv om du strengt tatt ikke gjør noe som helst, føler du at du er av betydning. Narrator sier du skal ta korridoren til venstre, men går du i stedet til høyre blir han først forbannet fordi du ikke hørter, men gir opp og fortsetter historien likevel. Dermed er historien i seg selv ganske kort, men man kan spille spillet om igjen mange ganger uten å gå lei. I Everyone... har ingenting vi gjør noe som helst betydning. Du går dit du får beskjed om å gå, trykker X på de tingene du får beskjed om, og fint lite annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå