AnonymDiskusjon Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Hei, Noen som vet hva dette kommer av? Har hatt det lenge, men har aldri funnet ut av det. Anonymous poster hash: 3ee97...c92 Lenke til kommentar
Salticidaen Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Haha, har det samme selv, spesielt de orange-ish områdene. Begynner å fryse latterlig fort på hendene også. Veldig praktisk når jeg er keeper i fotball Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Bra jeg ikke er aleine om det ihvertfall da, haha. Jeg fryser også lett på hender og ben. Tatt blodprøver som er ok, så diabetes eller lignende er det ihvertfall ikke. Dårlig blodomløp kanskje? :-P Anonymous poster hash: 60132...a5a Lenke til kommentar
Salticidaen Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Bra jeg ikke er aleine om det ihvertfall da, haha. Jeg fryser også lett på hender og ben. Tatt blodprøver som er ok, så diabetes eller lignende er det ihvertfall ikke. Dårlig blodomløp kanskje? :-P Anonymous poster hash: 60132...a5a Ikke helt usannsynlig det nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå