Nåla-i-veggen Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Hei Det står på kundeservice hos Nordnet at man kan benytte BankID på mobil ved innlogging. Det står det også i beskrivelsen av Nordnet App'en. Men jeg finner kun vanlig BankID (med kodebrikke) begge steder. Er BankID på mobil noe som må aktiveres på noen måte før det kan brukes? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Ja, du må aktivere BankID på mobil i nettbanken din før du kan bruke det. Mulig du også må få nytt simkort da noen gamle typer ikke støtter det. https://www.bankid.no/Dette-er-BankID/BankID-pa-mobil/ Jeg vet ikke med Nordnet, men i vanlig nettbank får jeg valg om vanlig BankID eller på mobil etter at jeg har tastet inn fødselsnummer. Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Jeg bruker BankID på mobil over alt ellers, blant annet hos Skandiabanken, Eika og DNB. Så tjenesten er i høyeste grad aktivert, og jeg kan ikke huske å ha aktivert dette på hvert enkelt nettsted heller. Men jeg får altså ikke dette valget opp hos Nordnet.... Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Samme her.. Må frem med kodebrikken. Prøvd å spørre support? De er flinke til å svare Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Fikk vite av kundeservice at jeg måtte slette cookies. Det hjalp ikke stort.... Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Ja, håpløs den supporten til Nordnet, sa det samme til meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå