Bahtiyar Ømer Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Slogen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Gikk du fra Øye eller fra Strandasiden? Heftig topp dette her, mye motbakke! Jeg har ikke vært på toppen sjøl, ble for mye regn og tåke når jeg var der. Et nydelig bilde dette! Det blir kanske Urke og Sæbø vi ser? 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Flott og storslagent bilde. Eia var vi der 1 Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Storslagent - fantastisk utsyn ! 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Mektig natur dette. Føles kanskje en tanke trangt oppe? Roar 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Dette er et mektig bilde av en mektig og flott natur. Flotte farger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Hei Helene Jeg gikk akkurat fra Øye. Vi ser fra bilder også Urke og Sæbø. Det var en tøft tur for meg. Men fantastisk opplevelse. Tusen takk Helene! Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Hjertelig takk til dere alle sammen! Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Mange høydemetre (fra Øye 1500 m) må til for å komme hit, bratt og litt utsatt mot toppen har jeg lest. Men så får du det igjen med renter når en står på toppen, noe ditt bilde viser her. Gratulerer både med bildet og med turen ! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Mange høydemetre (fra Øye 1500 m) må til for å komme hit, bratt og litt utsatt mot toppen har jeg lest. Men så får du det igjen med renter når en står på toppen, noe ditt bilde viser her. Gratulerer både med bildet og med turen ! Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar Tusen hjertelig Takk Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg