Ben-o Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 internet explorer orker ikke laste ned bildene på OK og andre sider... tærer maxxx... ideer om hva d kan være/løsninger?? takk Benny:D:D:D Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 internet explorer orker ikke laste ned bildene på OK og andre sider...tærer maxxx... ideer om hva d kan være/løsninger?? takk Benny:D:D:D Skru på bildevisning i IE. Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 jojo... men noen ganger vises de, og noen ganger ikke... Lenke til kommentar
pertm Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 jojo...men noen ganger vises de, og noen ganger ikke... Bruk en annen browser der du kan skru av bildene helt. Opera skal være bra, men jeg har ikke prøvd å skru av bildene på den. Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 det var ikke akkurat d jeg ville, jeg ville ha "frem" bildene.. men men kan jo prøve den... :nice: jada... gikk bedre med den.. men det er enda noen bilder som ikke vises... :grine: ... :-) Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 åja...hehe hadde på nis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå