Christopher99 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Sorry, jeg finner ingen kul der. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 (endret) Sorry, jeg finner ingen kul der.Hva er det du finner da? http://www.babyverden.no/globalassets/14bv/rumpebilde980.jpg ,helt øverst der Endret 12. august 2015 av Leo21 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 (endret) Grunnet mye useriøsitet i tråden stenges den. Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Jeg tillater meg å sitere Malvado:Trådstarter : Nå har du vel stilt en god del spørsmål rundt dette med rumpe / anus og sprekker her og der , hvis du er bekymret for din egen helse anbefaler jeg deg å bestille en time til fastlegen så du kan få en ordentlig undersøkelse , en videre henvisning til rektoskopi vil trolig være det beste for å eventuelt utrede videre problemer. Det er faktisk en andel menn som får problemer med rektal utgangen og om du føler diverse uspesifiserte plager der over tid gjør man helt rett i å ta en tur til fastlegen sin for en videre henvisning til spesialist. Endret 12. august 2015 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg