Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

kul/klump ved rumpehullåpningen?

Leo21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei har ingen kuler under halebeient det, høres ut som du har fått en byll eller noe... er ganske vanlig. Er en utløper fra tarmen som forårsaker dette. Jeg kjenner et par stykker som har fått sånne. Fikses hos legen. Kom deg til legen din pyse

Spørs hvor du kjenner da

Ifølge legene har alle slike klunper, det tilfører en del av halebeinet. Rumpeåpning også under, så kjenner du hardt inn der

Merkelig at du ikke har det

Endret av Leo21
Lenke til kommentar

Nei, tror nok ikke du blir ferdig med dette noen gang. Denne trangen tenker jeg du har hatt i mange år, og du finner stadig nye måter å tilfredsstille din sære lyst på. Du skulle nok gjerne sjekket rumpa til folk selv, men det gir deg også tenning å vite at folk fikler i rumpesprekken sin for din skyld. Selvfølgelig er det bare menn du henvender deg til. Vi skjønner tegningen. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, tror nok ikke du blir ferdig med dette noen gang. Denne trangen tenker jeg du har hatt i mange år, og du finner stadig nye måter å tilfredsstille din sære lyst på. Du skulle nok gjerne sjekket rumpa til folk selv, men det gir deg også tenning å vite at folk fikler i rumpesprekken sin for din skyld. Selvfølgelig er det bare menn du henvender deg til. Vi skjønner tegningen. ;)

Hehe. Men serr, kan du ikke bare sjekke etter? Så blir vi ferdig med hele tråden

Lenke til kommentar

Nei ingen kul, sånn nå er det sjekket.

Eller det er ikke kul, men kjennes ut som det. Vet du hvor du skal kjenne etter?

Akurrat der hvor rumpa starter også akkurat under der, så kjenner man delen av halebeinet. Alle har det.

Endret av Leo21
Lenke til kommentar

Nei ingen kul, sånn nå er det sjekket.

Eller det er ikke kul, men kjennes ut som det. Vet du hvor du skal kjenne etter?

Akurrat der hvor rumpa starter også akkurat under der, så kjenner man delen av halebeinet. Alle har det.

Om du mener halebeinet så ja, jeg har det. Mener du etter dette, nei da har jeg ingen kul..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...