Leo21 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Hei, har dere også en slik kul/klump ved rumpehullåpningen? Fra halebeinet. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Ja. Kan du beskrive hvordan din føles? Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Må jeg kjenne etter? Ja gjerne kompis Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Ringer det en bjelle snart eller 4 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Har du pådratt deg hermorider kanskje? Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Har du snakket med fastlegen din angående rompa di? Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Har du pådratt deg hermorider kanskje? Nei tror ikke det. Men bare lurer på om dere også har en slik en der nede då derfor jeg spør. Tar 2 sek å sjekke Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 nei har ingen kuler under halebeient det, høres ut som du har fått en byll eller noe... er ganske vanlig. Er en utløper fra tarmen som forårsaker dette. Jeg kjenner et par stykker som har fått sånne. Fikses hos legen. Kom deg til legen din pyse Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 (endret) nei har ingen kuler under halebeient det, høres ut som du har fått en byll eller noe... er ganske vanlig. Er en utløper fra tarmen som forårsaker dette. Jeg kjenner et par stykker som har fått sånne. Fikses hos legen. Kom deg til legen din pyseSpørs hvor du kjenner da Ifølge legene har alle slike klunper, det tilfører en del av halebeinet. Rumpeåpning også under, så kjenner du hardt inn der Merkelig at du ikke har det Endret 10. august 2015 av Leo21 Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Kan det være tørket bæsj som følge av at du aldri tørker deg bak, som opplyste om her? Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Kan det være tørket bæsj som følge av at du aldri tørker deg bak, som opplyste om her? Ha ha ha. Men serr kunne du sjekket etter? Om du også har en slik kul/klump. Akkurat ved rumpeåpninga der Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Tror du kan lide av rumpehull-fetish. Hvis dette dominerer livet ditt så mye som din aktivitet her tyder på, så er det kanskje psykolog du trenger. 2 Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Tror du kan lide av rumpehull-fetish. Hvis dette dominerer livet ditt så mye som din aktivitet her tyder på, så er det kanskje psykolog du trenger. Kan du ikke bare sjekke rumpa da? Så blir vi ferdig med dette Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Nei, tror nok ikke du blir ferdig med dette noen gang. Denne trangen tenker jeg du har hatt i mange år, og du finner stadig nye måter å tilfredsstille din sære lyst på. Du skulle nok gjerne sjekket rumpa til folk selv, men det gir deg også tenning å vite at folk fikler i rumpesprekken sin for din skyld. Selvfølgelig er det bare menn du henvender deg til. Vi skjønner tegningen. 1 Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 Nei, tror nok ikke du blir ferdig med dette noen gang. Denne trangen tenker jeg du har hatt i mange år, og du finner stadig nye måter å tilfredsstille din sære lyst på. Du skulle nok gjerne sjekket rumpa til folk selv, men det gir deg også tenning å vite at folk fikler i rumpesprekken sin for din skyld. Selvfølgelig er det bare menn du henvender deg til. Vi skjønner tegningen. Hehe. Men serr, kan du ikke bare sjekke etter? Så blir vi ferdig med hele tråden Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Nei ingen kul, sånn nå er det sjekket. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Nei ingen kul, sånn nå er det sjekket.Eller det er ikke kul, men kjennes ut som det. Vet du hvor du skal kjenne etter? Akurrat der hvor rumpa starter også akkurat under der, så kjenner man delen av halebeinet. Alle har det. Endret 11. august 2015 av Leo21 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Nei ingen kul, sånn nå er det sjekket.Eller det er ikke kul, men kjennes ut som det. Vet du hvor du skal kjenne etter?Akurrat der hvor rumpa starter også akkurat under der, så kjenner man delen av halebeinet. Alle har det. Om du mener halebeinet så ja, jeg har det. Mener du etter dette, nei da har jeg ingen kul.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg