Leif Olsson Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 S O P P Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Men hvilken sort? Og er den spiselig? Hmmm?! Ikke vet jeg, jeg plukker bare kantarell.. Skarpt og fint bilde, litt mye over i forhold til under kanskje? Bare flisespikkeri.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 jeg tror ikke jeg ville brukt denne som mat. Minner meg litt om et eventyr uten at jeg kan komme på hvilket. Tenker litt vannrett speilvending så den hadde spasert fra venstre mot høyre i vår leseretning. Gode detaljer i fin skarphet. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Takk takk Helene og Roar før hyggelige kommentarer Navnet er matblekksopp og er spiselige så lenge skiverne er helt hvite, ikke som på bilde Hilsen Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Skarpt og fint bilde av soppen. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Skarpt og fint bilde av soppen. Vennlig hilsen Ragnar Takk for hyggelig skarp kommentar Ragnar Skjelland. Med vennlig hilsen ? Leif Olsson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg