Monica Jansen Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Hei. Dette er hva jeg skrev til min gamle overlege psykiater. Jeg er så redd for at jeg skal bli lagt inn etter at han har lest dette: De på psykologi gruppa på facebook sier at å ha tankekjør og rare tanker og forestillinger når jeg slutter på pillene er helt normalt, og at det går over etter noen dager. De mener at hviss jeg blir lagt inn så skulle sønnen til en på facebook gruppa også bli lagt inn og han er som meg men ble/blir ikke lagt inn og har aspergers. Da begynner jeg å tenke om psykiatrien har lurt meg eller om mamma løyg og da til dere at jeg var psykotisk sån at du skulle tro jeg var psykotisk, sån som hun gjorde til doktoren da jeg var 12 år og ble lagt inn i barnepsykiatrien i stavanger i flere måneder. Det er ikke noe merkelig at jeg tenker dette, for så mange på facebook gruppa sier at jeg er normal autist. Det sier kompisen min også. Og personalet sier at jeg klarer meg, når jeg forteller at jeg er engstelig for at personalet har ringt til legen og fortalt om meg til legen. Men vikarlegen fortalte i fjor at jeg virket tilreinelig og klar og at jeg ikke virket sjuk. Da er bare disse tankekjørene seponeringssymptomer og går over sån at jeg blir normal etter noen uker sier de på nettet. Er denne eposten noe som kan få meg tvangsinnlagt mot min vilje? Jeg er nervøs. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Han kommer til å lese den i morgen og da kommer dommen. Hva tror dere kan skje? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Han kommer til å lese den. Ta en kikk på journalen din. Kanskje ta en samtale med deg. Ellers tror jeg det kommer til å skje fint lite. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Vel, du virker å være paranoid noe som er et tegn på psykose så han kommer nok til å ta kontakt for å høre hvordan det går. Men du skal være mer enn bare paranoid før du blir tvangsinnlagt. Og reimer brukes kun i situasjoner hvor du er fysisk i fare for å skade deg selv eller andre. Endret 11. august 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Jeg har aldri sett så mange forskjellige "sykdoms"-relaterte spørsmål og tråder fra en bruker som deg. Så du har nok behov for hjelp. Endret 11. august 2015 av Bytex 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå