Gå til innhold

Vizio tv til Norge?

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg har vært på utkikk etter en ny TV en liten stund nå, men er dypt usikker på hva jeg skal gjøre. Budsjettet mitt er på max 15k, og den skal være 65 tommer og UHD oppløsning (hvis det lar seg gjøre).

Innenfor budsjettet og kravene er det ikke stort å finne her til lands, så dermed har jeg sett på priser i andre land, hovedsakelig USA. Jeg har lagt mitt elsk på denne, og det er DENNE jeg vil ha:

http://www.vizio.com/football/m65c1.html

Vizio er et amerikansk merke, og av hva jeg kan se har de ikke noen filialer i Europa eller Skandinavia. Det er godt mulig de markedsføres under et annet navn. Men det har jeg ikke funnet noe ut av.

Er det noen her inne som har noen formening om hvordan jeg kan gå til anskaffelse av denne? Om det vil lønne seg? Hvordan jeg i så fall må gå frem? Toll og MVA etc.?

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Er bare å bestille den fra en som sender internasjonalt, betale tv og frakt, vente til den kommer til posten og betale avgiftene der. Er ikke verre. Hvorvidt det vil lønne seg eller ikke skal ikke jeg si noe på-

Lenke til kommentar

Er bare å bestille den fra en som sender internasjonalt, betale tv og frakt, vente til den kommer til posten og betale avgiftene der. Er ikke verre. Hvorvidt det vil lønne seg eller ikke skal ikke jeg si noe på-

Ja, det er forsåvidt sant. Men er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan regne meg frem til toll og MVA når prisen er $1,500? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Er ikke toll på elektronikk, men 25% MVA. Sjekk importkalkulatoren på toll.no

Edit: Med postens tollbehandling vil tv komme deg på 15625,50 om du hadde hentet det i dag. Da har jeg tatt 0 i frakt så du må legge til det.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...