Thomas :-) Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hei! jeg har bestelt HL2 av http://no.gamesmix.com noen vet kor hjemmeside til HL2 versjonen? jeg fant ikke Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 HL2 kommer ikke før til neste åt en gang,husker ikke helt 100% sikkert,men sysntes jeg leste at det var i April Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 HL2 kommer ikke før til neste åt en gang,husker ikke helt 100% sikkert,men sysntes jeg leste at det var i April Dette er ikke bekreftet av hverken Vivendi eller Valve visstnok. Leste et rykte her på forumet at han som sa det har nå også blitt sparket fra Vivendi og at han derre duden (Lead programmer i HL2) fremdeles sier at det kommer "holidays". Sjekk Gamer.no sin produkbeskrivelse også. Der står det "Ubekreftet". Så, kanskje det kommer snart allikevel. Hadde blitt en knall julegave iallefall Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Ja, men klar å kjøpe HL2 for 429,- jeg har spurde på mail til det side så en mann sa ja har det eller kan vær lurer? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hvis de sier at de *har* spillet lyger de nok til deg ja. Hvis Valve hadde begynt å sende ut spillene sine hadde det blitt lekket til pressen med en gang. Selv om det kun var special edition kun delt ut til 5 personer. Og da tviler jeg på at GamesMix hadde vært blant dem som fikk det Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Men GamesMix HL2 kor fekk cd av? Og ? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Men GamesMix HL2 kor fekk cd av? Og ? Hæ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Den leaked versjonen av HL2 kanskje. Gamesmix har ikkje fullvarsjon av HL2 på CD. Lenke til kommentar
insider Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Den leaked versjonen av HL2 kanskje. Gamesmix har ikkje fullvarsjon av HL2 på CD. er jo ulovelig å selge priratversjon av hl2 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Det er bare HL2 leaked beta som finnes ute, hele spillet er det ingen som vet om er ferdig engang. GamesMix har IKKE spillet inne, det er sikkert Det står "Forhåndsbestilling" på sidene dems Endret 11. november 2003 av Blib Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hmm.... Thomas Du kan forhåndsbestille Half-Life 2 på gamesmix.com, ikke noe mer en det. Spillet kommer sikkert ikke ut før april/mai til neste år. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Spillet kommer sikkert ikke ut før april/mai til neste år. Selv om vi fortsatt innerst inne håper Valve har løyet for oss alle og slipper HL2 i desember Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Gamesmix annonserte også at de solgte Doom III i den avisa jeg fikk (at man kunne forhåndsbestille, så klart) - og DER mista jeg all troverdighet til dem. Får da være måte på å selge skinn før de i det hele tatt vet om det er noen bjørn å skyte... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Det står helt klart på gamesmix.com at det er FORHÅNDSBESTILLING. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå