SuperSofie Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Etter at jeg lastet ned den nye versjonen av windows, windows 10, så fungerer ikke scrolleren lenger på den bærbare pc min? Der jeg tar fingeren på høyre side ned/opp.. Den funker kun med piltastene og hvis jeg drar den nedover vanlig på siden med musa. Har prøvd å gå inn på instillinger å se om noe er deaktivert, men vet ikke riktig hva jeg skal se etter.. Hjelp? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Du mener scrollehjulet på musa som ikke reagerer? Lenke til kommentar
SuperSofie Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Du mener scrollehjulet på musa som ikke reagerer? Ja, jeg har bærbar datamaskin, så det er ikke en vanlig mus med ledning og USB, det er en som er "under" tastaturet, som har en scroller på siden bare toucher opp og ned (drar en finger på) som ikke funker.. Lenke til kommentar
SuperSofie Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Prøv å bruk 2 fingere Det har ikke noe å si om jeg drar 1 2 3 4 5 fingre, det reagerer jo ikke. (det er en scroller linje an bare stryker fingren opp og ned på for å scrolle) Lenke til kommentar
SuperSofie Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Prøv å bruk 2 fingere Nå funka det faktisk å bruke to fingre? Det har jeg aldri gjort før? Noe nytt med windows 10? Og er det mulig å få tilbake at det funker med en finger på siden bare? Lenke til kommentar
lunden83 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Ganske vanlig på nyere bærbare at 2 fingere er i bruk. Mulig at det kan endres må muse innstillinger i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
SuperSofie Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Ganske vanlig på nyere bærbare at 2 fingere er i bruk. Mulig at det kan endres må muse innstillinger i kontrollpanelet. Har hatt denne i sikkert 4 år, og det skjedde etter at jeg lastet ned windows 10 fra windows 7 Så dt er til og med markert av på siden og "tegna/forma" en scroller ved siden av musepanelet. Evt. hva tror du jeg kan endre i innstillingene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå