Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen som har liggesykkel i moped? anbefaler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Prøv noe annet enn de kjedelige TZR-ene. 

Derbi GPR og Aprilia RS er tøffe. Hvis jeg skulle hatt liggesykkel, så hadde jeg kjøpt en av de. 

Lenke til kommentar

Må bare si meg enig i Vertical^ her. Mopeder som ser ut som wannabe R-sykler blir bare teit. Kåpen og det faktum at man ligger på mopeden har jo overhodet ingen funksjon i hastigheter på 45km/t. Man ser bare helt teit ut og det teite inntrykket forsterkes ytterligere når mopeden kommer nærme nok til at lyden kan høres.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er også enig i det. Det er bare teit. For noen ukes siden så jeg en TZR stående parkert utfor bensinstasjonen jeg jobber på og så den forfra så jeg trodde det var en R6. Litt senere hørte jeg en mopedlyd og trodde det var en kompis som kom, men nei... der kom TZR'n snikende forbi. "Why??!" Skal du ha moped så kjøper du noe som folk faktisk tenker er en moped når man ser den. Dessuten er vanlige mopeder mer behagelig å kjøre enn wannabe-R-sykkel-mopedene.

Endret av Heika98
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Selv hadde jeg en Motorhispania RX, jeg var veldig fornøyd, jeg syntes denne var MYE bedre å kjøre over lengre strekninger enn en crosser, men dette kan jo også være bare være meg . riktignok litt teit å kjøre med en wannabe racing sykkel som går i 45. men finnes jo måter å gjøre noe med det. men kan være litt kjipt når pelle politi/biltilsynet stopper deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...