lyne123 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg lurer på hva folk som har liggesykkel i moped syns om den. Er den god å kjøre? Anbefaler folk det? Fint om noen kan dele sine egene meninger om de Takk for svarA:-D Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Liggesykler er sjeldent direkte behagelige i lengden, men det funker jo. Problemet mitt med med moped med liggesykkel-design/R-sykkel design, er at den er 50cc. En moped som prøver å ligne noe den ikke er. Ser veldig teit ut. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Prøv noe annet enn de kjedelige TZR-ene. Derbi GPR og Aprilia RS er tøffe. Hvis jeg skulle hatt liggesykkel, så hadde jeg kjøpt en av de. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Må bare si meg enig i Vertical^ her. Mopeder som ser ut som wannabe R-sykler blir bare teit. Kåpen og det faktum at man ligger på mopeden har jo overhodet ingen funksjon i hastigheter på 45km/t. Man ser bare helt teit ut og det teite inntrykket forsterkes ytterligere når mopeden kommer nærme nok til at lyden kan høres. 1 Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 (endret) Jeg er også enig i det. Det er bare teit. For noen ukes siden så jeg en TZR stående parkert utfor bensinstasjonen jeg jobber på og så den forfra så jeg trodde det var en R6. Litt senere hørte jeg en mopedlyd og trodde det var en kompis som kom, men nei... der kom TZR'n snikende forbi. "Why??!" Skal du ha moped så kjøper du noe som folk faktisk tenker er en moped når man ser den. Dessuten er vanlige mopeder mer behagelig å kjøre enn wannabe-R-sykkel-mopedene. Endret 10. august 2015 av Heika98 Lenke til kommentar
Bluecobra Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Jeg har Yamaha Tzr og jeg liker å kjøre den:) Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Jeg har Yamaha Tzr og jeg liker å kjøre den:) Det viktigste er jo at du er fornøyd selv Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Selv hadde jeg en Motorhispania RX, jeg var veldig fornøyd, jeg syntes denne var MYE bedre å kjøre over lengre strekninger enn en crosser, men dette kan jo også være bare være meg . riktignok litt teit å kjøre med en wannabe racing sykkel som går i 45. men finnes jo måter å gjøre noe med det. men kan være litt kjipt når pelle politi/biltilsynet stopper deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå