pooka2 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg tenkte å kjøpe meg ny HD, men jeg har begynt å lure på om jeg trenger mer RAM... åssen finner jeg ut om jeg trenger det? Jeg har 40GB fra før, også vil jeg kjøpe en ny HD på 120, (kanskje 160 hvis det går greit) Også har jeg altså 256 RAM, men trenger jeg mer hvis jeg skaffer meg ny HD? hjelp... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ikke nødvendigvis men det skader ikke å ha 1x256MB til... Du vil nok merke det hvis du har XP OS. Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Vet du hvor jeg får kjøpt det til en rimelig pris da? Takk for raskt svar:) Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Har ikke så mye peil på sånne "inni pc'n ting" hvis du skjønner:) spør om så mye rart her på forumet at Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hvis du laster ned siggen min så finner du ut alt om boxen din. Der ser du også hvilken RAM-type du skal kjøpe.. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 vel, først må du vite hvilket type ram du har , så du kan kjøpe noe som passer med ram'en du har. www.komplett.no selger bla. ram Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 vel, først må du vite hvilket type ram du har , så du kan kjøpe noe som passer med ram'en du har.www.komplett.no selger bla. ram Og psdata.no Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Tusen takk for svara:) Siggen: hvilken sigg? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 L@@k under denne teksten.... AIDA32 Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 vel, først må du vite hvilket type ram du har , så du kan kjøpe noe som passer med ram'en du har.www.komplett.no selger bla. ram Og psdata.no eg kunne jo ramsa opp 10-20 nettbutikker som selger ram, så eg oppgav den nettbutikken eg stoler på mest sjøl. Når du har funnet ut hvilken ram du har, så er det en prisguide på hw.no, her kan du se hvilken nettbutikk som selger ram'en billigst( men di har ikke alle typer ram) Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 vel, først må du vite hvilket type ram du har , så du kan kjøpe noe som passer med ram'en du har.www.komplett.no selger bla. ram Og psdata.no eg kunne jo ramsa opp 10-20 nettbutikker som selger ram, så eg oppgav den nettbutikken eg stoler på mest sjøl. Når du har funnet ut hvilken ram du har, så er det en prisguide på hw.no, her kan du se hvilken nettbutikk som selger ram'en billigst( men di har ikke alle typer ram) http://www.pcutstyr.no Selv om jeg bruker Komplett så liker jeg å bruke flere slik at jeg har erfaringer med flere Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Altså det eneste jeg har av informasjon om ram-kortet mitt er at det er en: DDR-SDRAM! hjelp... :grine: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå