IngvaldNordland Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 RiverWalk 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Fin formidling av spesiell arkitektur. Det gjorde seg med de to menneskene for å sette det i perspektiv. Kledelig med de minimalistiske fargeinnslagene. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Spennende komposisjon og fine farger. Personene gjorde at bildet ble enda mer severdig. Flott ! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Fint utsnitt, og et godt komponert bilde. Spennende å betrakte dine bidrag. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Stooor og monumental bygning mot de bitttttesmå menneskene. Kult bilde, fargeklatten var litt mystisk..er det kunst? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Litt kjedelig at både komp og alt annet sitter som et skudd for da får jeg jo ingenting å sette negativfingeren på. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Hang meg egentlig litt opp i det røde....både det som er pakket inn og det som er gjenntagende på gjerdet. Er med på og forsterke dybden inn i bildet. Synes det tilførte et ellers godt bilde det lille ekstra. Ellers er det jo både linjer og gjenntagende buer. Somm alltid, kreativ og stilig etterbehandling. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Tusen takk til Dere Rolf: Ikke spør meg hva det er, det kan jeg ikke svare på Fredrik: Jeg prøver i det lengste å vente noen inn, denne gangen var det ikke så lang tid som måtte til. Ragnar: Prøver å ikke jenta meg selv for mye, men det er ikke så lett : ) Kjekt å høre at de faller i smak. Helene: Jeg lurer på det samme. Det var vel fargen som vart det avgjørende, da de går igjen i markerings båndet. Roar : Du er en "gammel rev" som har gitt mange gode råd. Det skal du ha. Setter pris på deg! Kanskje jeg har begynt å lære litt ? ; ) Pentaxen: Du vet i dag kan det være en stor utfordring å umiddelbart se om noe er kunst av klasse eller om det er noe som er skrotet og på vei bort. jeg lot fargen avgjøre , så får vi tvile på innholdet så lenge vi orker : ) Med beste Hilsen Ingvald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg