Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 9. august 2015 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2015 Hei! Var i forrige uke i Thailand en tur, og møtte en veldig søt jente på party. Greia var at jeg var meget full, så ting er litt uklart. Men ble med henne hjem, og satte i gang. Hun var lysten på analsex, og det sier jeg aldri nei til, og det ble en god del runder med dette i løpet av natten. MEN, nå i ettertid, - tilbake i Norge lurer jeg på at om det kanskje var noe som skurret her. Fingret henne, men vaginaen virket på en eller annen måte annerledes. (Hadde ikke vaginal sex). Så, KAN dette ha vært en transe som har operert seg? iom. at: 1. Hun ville bare ha analsex. 2. Hun var rundt 155 høy, og meget petite, men vagina virket merkelig liten til tross for en liten kropp. 3. Det var i Bangkok. Dagen derpå skulle jeg rekke et fly og forsov meg, så ble ikke tid til videre undersøkelser. Noen som har vært borte i en transe som har operert seg, og vet hvordan vagina da ser/føles ut? Har et svært avslappet forhold til seksualitet osv. Så spiller egentlig ikke så stor rolle, men hadde vært interessant og vite om jeg nå har hatt sex med en gutt eller ikke. Anonymous poster hash: a02b2...864 16 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Jeg leste en Harry Hole bok for lenge siden, som tok opp dette. (Av alle ting liksom) Legene kan fikse mye. De kan lage kvinnelige kjønnsorganer, men de vil aldri bli fullt funksjonale mtp at "hun" ikke kan bli våt. Som de sa i boka; "Hvis hun er våt, så er du ikke førstemann på hullet den kvelden" Noen hadde vært der og kommet før på kvelden. Regner ikke med at alle setter like stor pris på å jokke i en annen manns cum.. Jeg veit ikke hvordan jente tissen til hverken Thai-damer eller en opperert post penis/vagina ser ut, så jeg kan ikke gi deg noe bedre svar.. Så lenge du hadde det bra, så er det jo ikke noe stress. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2015 Basert på det du sier, høres det ikke ut som en ladyboy. Det kan hende hun aldri har hatt vaginal sex, og bare holder seg til oral og anal til hun gifter seg så hun fortsatt er "jomfru". Anonymous poster hash: 40c2c...046 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg