Eriksendrul Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Hallo. Jeg tenkte og kjøpe meg dragon age men jeg er ikke så kjempefan av og drive og bytte character hele tiden. Og i det forrige dragon age så virket det veldig avansert og drive og sette opp kamprutiner osv. Kan du spille mesteparten av spillet og fokusere på 1 character ? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Dragon Age: Inquisition er designet for å fokusere på en karakter med en spillkontroller, Bioware har gjort det svært klumsete å bruke posisjonering og strategi i sitt nye spill. Anbefaler å lage en karakter som bruker bue eller magi, det er nemlig svært klumsete å kontrollere nærkamp. Anbefaler også å sette spillet på Normal, ettersom vanskelighetsgradene Hard og Nightmare ikke gjør annet enn å få fiendene til å ta lengre tid å drepe. Hvis du syntes skytingen i Mass Effect 3 var kjedelig og du ville slippe å sikte, så er Dragon Age: Inquisition for deg. Hvis du er ute etter et action-RPG der action-delen ikke er totalt møkk, så går du heller for The Witcher 3. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Hallo. Jeg tenkte og kjøpe meg dragon age men jeg er ikke så kjempefan av og drive og bytte character hele tiden. Og i det forrige dragon age så virket det veldig avansert og drive og sette opp kamprutiner osv. Kan du spille mesteparten av spillet og fokusere på 1 character ? Kamprutinene er mye lettere og styre i Dragon Age Inquisition, det er litt dummet ned rett og slett (dessverre). Så lenge du holder vanskelighetsgraden på Normal og utstyrer kompanjongene dine fra tid til annen burde du ikke ha store problemer med spillet og bare styre din egen karakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå