Kiiips Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Hei. Jeg ser etter en billig smarttelefon (under 1000 kroner) som gir god lydopplevelse når jeg kobler den til høytaleren. Noen her som har tips til telefon? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Sier seg selv at mobiler under 1000 kr ikke akkurat har fokus på en god lydopplevelse. Ville anbefalt deg å finne en HTC One Mini på finn.no (så det lå en til 800 kr). Den har god output i audiojacken. Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Ser etter en android telefon.Noen innspill på dette? Endret 30. september 2015 av Kiiips Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 Ingen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Har til gode å finne en Androidtelefon som gir bra lydopplevelse til noenlunde akseptabel pris. Jeg har vært innom det meste. HTC Mini eller en brukt HTC One er nok det beste du finner om du skal ha rimelig Androidtelefon med bra lyd. Ellers vil jeg skryte av at Microsoft har meget bra lyd i sine Lumia modeller. Selv de billige. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Ellers vil jeg skryte av at Microsoft har meget bra lyd i sine Lumia modeller. Selv de billige. Jeg er helt enig. Lumia har overraskende god lyd, spesielt overraskende på de billige modellene. Prøv en Lumia 640 (1500,-), en Lumia 635 (990,-) eller en 530 (700,-). Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 har bestemt meg for å se bortifra det lydkriteriet, da dette kan løses ved å koble til en ekstern høytaler. Nokia er sikkert en god telefon, men den har ikke appene som jeg ønsker, derfor ser jeg etter en android telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå