Monica Jansen Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg skriver ofte på youtube på amerikanskevideoer på kommentarene mine, at "sprry my bad english, im norwegian". Så kom det en jente og skrev at jeg håner norge når jeg skriver sån. Jeg er ikke lei meg for det abb gjorde på utøya. Håner jeg det norske flagg da? Det fortalte nemlig vennen min at jeg gjør når jeg ikke er lei meg for det abb gjorde. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Så det du sier er at du er glad for det terroristen Anders Behring Breivik gjorde? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Pffff, bra eksempel på at ytringsfriheten er døende. Man kan fint ha "sære" meninger og fortsatt elske landet sitt. Men vennen din har også rett til å mene at du håner landet på bakgrunn av hennes egne verdier Har blitt for mye mas om at alle skal være politisk korrekte, hvis man ikke er det så er man rasist, nazist eller det som værre er. @Ragnar; Hvorfor lese så veldig mellom linjene. Jeg er heller ikke lei meg for det ABB gjorde. Jeg synes ikke det var bra gjort, men jeg har liksom ikke noen sterk mening frem eller tilbake. Jeg liker ikke drap på barn, eller drap generellt, men for meg så er han bare en i mengden. Jeg er heller ikke trist pga 9/11 og det var teknisk sett mye værre... Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Så det du sier er at du er glad for det terroristen Anders Behring Breivik gjorde? Det har jeg aldri ment 1 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Pffff, bra eksempel på at ytringsfriheten er døende. Man kan fint ha "sære" meninger og fortsatt elske landet sitt. Men vennen din har også rett til å mene at du håner landet på bakgrunn av hennes egne verdier Har blitt for mye mas om at alle skal være politisk korrekte, hvis man ikke er det så er man rasist, nazist eller det som værre er. @Ragnar; Hvorfor lese så veldig mellom linjene. Jeg er heller ikke lei meg for det ABB gjorde. Jeg synes ikke det var bra gjort, men jeg har liksom ikke noen sterk mening frem eller tilbake. Jeg liker ikke drap på barn, eller drap generellt, men for meg så er han bare en i mengden. Jeg er heller ikke trist pga 9/11 og det var teknisk sett mye værre... Sikkert fordi det hadde ingen relevanse til spørsmålet i seg selv. Problemstillingen var at ho skrev "sprry my bad english, im norwegian" og om det hånet det Norske flagget eller ikkje. Den siste setningen ang han hadde ingen relevanse til problemstillingen, og kan virke som vedkommende låg det inn for å provosere. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Når det brant i california i 2007 ble jeg lei meg bare for jeg var redd for at jeg ikke skulle få se hollywood skiltet. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Pffff, bra eksempel på at ytringsfriheten er døende. Man kan fint ha "sære" meninger og fortsatt elske landet sitt. Men vennen din har også rett til å mene at du håner landet på bakgrunn av hennes egne verdier Har blitt for mye mas om at alle skal være politisk korrekte, hvis man ikke er det så er man rasist, nazist eller det som værre er. @Ragnar; Hvorfor lese så veldig mellom linjene. Jeg er heller ikke lei meg for det ABB gjorde. Jeg synes ikke det var bra gjort, men jeg har liksom ikke noen sterk mening frem eller tilbake. Jeg liker ikke drap på barn, eller drap generellt, men for meg så er han bare en i mengden. Jeg er heller ikke trist pga 9/11 og det var teknisk sett mye værre... Sikkert fordi det hadde ingen relevanse til spørsmålet i seg selv.Problemstillingen var at ho skrev "sprry my bad english, im norwegian" og om det hånet det Norske flagget eller ikkje. Den siste setningen ang han hadde ingen relevanse til problemstillingen, og kan virke som vedkommende låg det inn for å provosere. Jeg mener ikke å provosere noen. Jeg bare driter i folk som dør uten at jeg har noe forrhold til dem. Det er bare sån jeg er. Jeg har nemligcen lidelse jeg kaller "idiotopati". Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Da jeg var barn og hadde sinne og tankekjør, prøvde jeg å myrde katter i bur utforbi et hus. Jeg var vel sikkert ca 10 år eller noe sånt, og sneik meg frem i mørket om natta til et hus der en såkalt "veninne" bodde og pinte kattene bare for morroskyld. Kattene hylte. Jeg ville aldri gjort dette i dag. Men jeg har en tendens til å myrde småfugler uten at jeg mener det, når jeg fanger dem for å kose med dem foreksempel. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Avogtil tenker jeg på hvor gøy det hadde vært å ha hester på størrelse med en tinnsoldat, og pine den ved å kile den og holde bakbeina opp sån at den måtte bare gå med forrbeina, og kaste minuhesten opp i været å pine den. Men jeg ville aldri gjort dette med en ekte hest. For tinnsoldathester finnes jo desverre ikke. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Men jeg er glad i dyrene jeg selv har. Jeg har fisker og pinnedyr som aldri skader meg. Isåfall ikke med vilje. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Moderatormelding Tråden stenges pga. usakligheter. Kommentering av moderering tas i tilbakemeldingskategoriein eller på PM. Endret 9. august 2015 av Quote 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg